Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Witkowie- działka nr 135

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8450139 , fax. 074 8450006
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    ul. XXX-lecia PRL 18 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8450139, fax. 074 8450006
    REGON: 89071822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-bor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Witkowie- działka nr 135
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Witkowie- działka nr 135 o długości ok. 1,7 km. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : robót przygotowawczych, w tym wymiany przepustów,wzmocnienia konstrukcji drogowej ,podbudowy na skrzyżowaniach i zjazdach, nawierzchni bitumicznej jezdni i na zjazdach,poboczy, remontu mostu, robót wykończeniowych i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (który stanowi materiał pomocniczy)- stanowiące zał. do SIWZ. Uwaga! Przy realizacji robót należy zastosować materiały wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub im równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych) . 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 dla wadium z adnotacją : wadium - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Witkowie- działka nr 135 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych , 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert .Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Czarny Bór. 6.Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt 3. wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarny-bor.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach