Przetargi.pl
Przebudowa drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4498P Kaczki Średnie – Przykona w m. Kaczki Średnie

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Kolska Szosa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4498P Kaczki Średnie – Przykona w m. Kaczki Średnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: przebudowy drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4498P Kaczki Średnie – Przykona w m. Kaczki Średnie Zakres robót: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1 Wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym 0,36km Roboty rozbiórkowe: 2 Ogrodzenie rurowe 40,00m 3 Zjazdy z trylinki 174,50m2 4 Zjazdy z płyt betonowych 34,00m2 5 Chodniki o nawierzchni bitumicznej 396,50m2 6 Chodniki i zjazdy z kostki brukowej 183,00m2 7 Jezdnia bitumiczna 75,50m2 8 Obrzeża oraz krawężniki betonowe 304,00m 9 Przepust betonowy 13,00szt. 10 Ściek korytkowy 64,00m 11 Ściecie krawędzi jezdni asfaltowej 425,00m 12 Likwidacja znaków drogowych pionowych 4,00szt. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO 13 Studzienka ściekowa betonowa śr. 500 mm 1szt. 14 Studnia połączeniowa betonowa śr. 1000 mm 1szt. 15 Przykanalik deszczowy PVC śr. 200 mm 1,50m 16 Rów kryty wykonany z rur PVC śr. 400 mm 54,50m 17 Umocnienie wylotu rowu krytego 1szt. 18 Regulacja wysokościowa studni technicznych 3szt. PODBUDOWY Wykonanie korytowania wraz z zagęszczeniem podłoża pod: 19 -chodniki śr. gr. 50 cm 1130,00m2 20 -zjazdy śr. gr. 50 cm 229,00m2 21 -zatoka postojowa śr. gr. 50 cm 106,50m2 22 -zatoka autobusowa śr. gr. 50 cm 115,50m2 23 Podłoże ulepszone z gruntu piaszczystego stabilizowanego mechanicznie gr. 27 cm (chodniki, zatoka postojowa) 333,86m3 24 Podłoże ulepszone z gruntu piaszczystego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm (zjazdy, zatoka autobusowa) 68,90m3 25 Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 15 cm (chodniki) 1 130,00m2 26 Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 25 cm (zjazdy, zatoka postojowa) 335,50m2 27 Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C16/20 gr. 24 cm (zatoka autobusowa) 115,50m2 NAWIERZCHNIE 28 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3 cm (chodniki) 1130,00m2 29 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 5 cm (zjazdy) 229,00m2 30 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 5 cm (zatoka postojowa) 106,50m2 31 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3 cm (zatoka autobusowa) 115,50m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 32 Umocnienie powierzchniowe skarp prefabrykatami betonowymi ażurowymi 14,50m2 33 Umocnienie powierzchniowe skarp przez humusowanie z obsianiem do gr. 10 cm 21,50m2 34 Umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi 1,00szt. 35 Reprofilacja terenów przyległej zieleni 520,50m2 36 Pobocze utwardzone z kruszywa łamanego gr. 10 cm 13,80m2 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 37 Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego 47,00m2 38 Piktogram z materiału grubowarstwowego 3,50m2 39 Słupki z rur stalowych ø 70mm dla znaków drogowych 16,00szt. 40 Mocowanie znaków drogowych średnich z folią II generacji. Znaki ostrzegawcze 5,00szt. 41 Mocowanie znaków drogowych średnich z folią II generacji. Znaki zakazu 4,00szt. 42 Mocowanie znaków drogowych średnich z folią II generacji. Znaki informacyjne 12,00szt. 43 Mocowanie znaków drogowych średnich z folią II generacji. Tabliczki 6,00szt. 44 Ogrodzenie łańcuchowe U-12b 33,50m 45 Słupki blokujące U-12c 2,00szt. 46 Próg zwalniający wyspowy U-16a 4,00szt. ELEMENTY ULIC 47 Krawężnik betonowy 20x30x100 cm typu cieżkiego na ławie z oporem 523,00m 48 Krawężnik betonowy 20x30x100 cm typu cieżkiego na ławie z oporem zatopiony 145,00m 49 Krawężnik najazdowy zatopiony 15x22x100 cm na ławie z oporem 120,00m 50 Opornik betonowy 25x12x100 na ławie z oporem zatopiony 51,00m 51 Obrzeże betonowe 8x30x100 na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm 280,00m 52 Ściek uliczny z kostki brukowej dwurzędowej 10x20x6 cm 56,00m 53 Ściek skarpowy 1,00m INNE ROBOTY 54 Zabezpieczenie podziemnych linii technicznych i energetycznych- rura osłonowa dzielona śr. 110 mm 108,00m 55 Studnie SKO-2 940x1340 mm 5szt. 56 kanał technologiczny Ktu 117,00m 57 Wiata przystankowa 1,00szt. 58 Geodezyjna dokumentacja powykonawcza 1,00szt. Przedmiot zamówienia (zakres i sposób wykonania) określa szczegółowo 1. załącznik nr 10 Przedmiar robót 2. załącznik nr 11 Kosztorys ofertowy 3. Załącznik nr 12 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4. Załącznik nr 13 Projekt budowlany 6. Załącznik nr 14 Projekt stałej organizacji ruchu Rzeczywista ilość wykonanych robót zostanie określona po wykonaniu i rozliczeniu rzeczowym przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas robót. Zaleca się aby oferent zgromadził wszystkie informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Oferta wykonawcy winna uwzględnić całość przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, STWiORB oraz opisie przedmiotu zamówienia, jak również koszty w niej nieujęte, a bez których nie można byłoby wykonać zamówienia. Zaleca się wykonawcy, aby dokonał w terenie szczegółowej wizji mającej na celu zapoznanie się z warunkami miejsca wykonywania świadczenia. Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót należy traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych równoważnych, pod warunkiem zagwarantowania realizacji robót budowlanych w zgodzie z pozwoleniami oraz zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w powyższych dokumentach przetargowych. Ciężar wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zaoferowane materiały, które będą mogły podlegać ocenie autora dokumentacji projektowej lub inspektora nadzoru budowlanego. Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców oraz umowy o podwykonawstwo zostały zawarte w § 8 projektu umowy. Zamawiający żąda wskazania w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, czy podwykonawca na zasoby, którego wykonawca się nie powołuje w celu spełnienia warunków udziału nie podlega wykluczeniu. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) osoby wykonujące roboty brukarskie, b) operatorów maszyn drogowych i kierowców samochodów ciężarowych pracujących na terenie budowy. 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp : a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane/usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). d) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające (np. umowy o pracę), że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w punkcie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. e) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy pracowników świadczących usługi/ wykonującymi roboty budowlane będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty na podstawie umowy o pracę. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań a) w celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. b) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu. d) wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: wadium –7.000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta Getin Noble Bank Spółka Akcyjna nr 08 1560 0013 2037 7341 1000 0003 z opisem: Przebudowa drogi – budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4498P Kaczki Średnie – Przykona w m. Kaczki Średnie Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5) potwierdzenie wniesienia wadium. 6) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach