Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie - etap I

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie na działce o nr ewid. 2903. Zakres robót: 1/ roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych oraz na nowo utwardzonych nawierzchniach. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I - II. Średnice pni 16 - 25cm, 26 - 35cm. 2/ roboty rozbiórkowe - rozebranie chodników z płyt betonowych, rozebranie obrzeży trawnikowych oraz krawężników betonowych. Wywiezienie gruzu (schody + obrzeża + krawężniki) z terenu rozbiórki, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1,5 km. Transport wewnętrzny materiałów z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym. 3/ roboty ziemne - wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km., wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni, 4/ odwodnienie - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, głębokość wykopu do 3 m, wykopy pod wykonanie przykanalików oraz studzienek ściekowych. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm głębokości do 1,5m z osadnikiem głębokości 0,5m. Kanały z rur PVC, rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160mm, łączone na wcisk, rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączone na wcisk z włączeniem do istniejących studni połączeniowych kanalizacji deszczowej. Zasypanie wykopów fundamentowych, osadzenie włazu żeliwnego w studzienkach i komorach - regulacja pionowa włazów studziennych. Osadzenie wpustu żeliwnego w studzienkach i komorach - regulacja pionowa, dopasowanie do projektowanej wysokości, 5/ podbudowa - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - od ul. Fredry, dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - miejsca postojowe, dojście. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego- tłucznia kamiennego 0/63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-tłucznia kamiennego 0/63 mm, grubość po zagęszczeniu 10 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - warstwy wyrównawcze. 6/ Krawężniki, obrzeża - krawężniki betonowe o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych. Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm na ławie betonowej. 7/ nawierzchnia bitumiczna - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej celem związania międzywarstwowego. 8/ nawierzchnie z płyt betonowych - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych prefabrykowanych typu YOMB o wym. 75 x 100 cm grubość 10 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm. Zasypanie otworów kruszywem łamanym. 9/ nawierzchnia chodników - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej. 10/ roboty wykończeniowe - plantowanie nawierzchni skarp i korony nasypów wraz z obsianiem trawą, 11/ oznakowanie poziome i pionowe, 12/ oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na przejściach dla pieszych malowane ręcznie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt techniczny robót budowlanych, przedmiar robót, które stanowią załącznik do specyfikacji. 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązuje się: a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, które stanowią załącznik do SIWZ, b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, c) do wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy, d) nie wykorzystywać otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim, e) wykonać zamówienie dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. 2.2. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, polską aprobatą techniczną, polskimi specyfikacjami technicznymi lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, względnie aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa dla materiałów, które tego wymagają z określeniem partii której one dotyczą. 2.3. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. 2.4. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. 2.5. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach