Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowości Dolaszewo ul. Świerkowa, Mahoniowa

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64930 Szydłowo, Jaraczewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2
    64930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowości Dolaszewo ul. Świerkowa, Mahoniowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających wykonaniu robót budowlanych pod nazwą: „Przebudowa dróg w miejscowości Dolaszewo ul. Świerkowa, Mahoniowa”. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze: - rozbiórka nawierzchni z betonowej płyty typu JOMB wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z podbudową, - wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami oraz wykonanie nasadzeń, 2) roboty ziemne – wykonanie robót ziemnych realizowanych w ramach niniejszego zadania polega na: - usunięciu istniejących nawierzchni dróg gruntowych, z kruszywa oraz gruzu, jako nasypów niekontrolowanych, na pełną głębokość zalegania, - wykonanie wymiany gruntów nienośnych oraz podłoża pod konstrukcją nawierzchni ekologicznej na warstwę przepuszczalną, wykonanie zasadniczych robót ziemnych – wykopów i nasypów. 3) roboty nawierzchniowe – Zakres projektu obejmuje wykonanie łącznie czterech odcinków dróg tj. ul. Świerkowej oraz ul. Mahoniowej podzielonej na 3 odcinki: a) ul. Świerkowa Projektowana droga rozpoczyna się skrzyżowaniem z istniejącą drogą, a kończy placem do zawracania. Jezdnia projektowanej ul. Świerkowej na całym odcinku posiada nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Droga projektowana jest jako dwukierunkowa. Jezdnia ma szerokość zmienną i wynosi od 5,0m do 7,0m, a w miejscu placu do zawracania 10,0m. Pochylenie poprzeczne od początku projektowanego odcinka do km 0+177,16 jest jednostronne, a od km 0+192,16 do końca projektowanego odcinka jest daszkowe. Spadek poprzeczny na rampie jest zmienny. Przyjęto kształtowanie rampy poprzez obrót jezdni wokół osi. Pobocza mają szerokość od 0,75 m do 1,37 m oraz pochylenie poprzeczne 8%. b) ul. Mahoniowa 1 Projektowana droga rozpoczyna się skrzyżowaniem z istniejącą drogą, a kończy skrzyżowaniem z projektowaną ul. Świerkową. Jezdnia projektowanej ul. Mahoniowej 1 na całym odcinku posiada nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Droga projektowana jest jako dwukierunkowa. Jezdnia ma szerokość zmienną i wynosi od 5,0 m do 7,0 m. Pochylenie poprzeczne od początku projektowanego odcinka do km 0+245,00 jest daszkowe, od km 0+260,00 do km 0+360,00 jednostronne, a od km 0+375,00 do końca projektowanego odcinka daszkowe. Spadek poprzeczny na rampie jest zmienny. Przyjęto kształtowanie rampy poprzez obrót jezdni wokół osi. Pobocza mają szerokość od 0,75 m do 1,37 m oraz pochylenie poprzeczne 8%. c) ul. Mahoniowa 2 Projektowana droga rozpoczyna się placem do zawracania, a kończy skrzyżowaniem z projektowaną ul. Mahoniową 1. Jezdnia projektowanej ul. Mahoniowej 2 na całym odcinku posiada nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Droga projektowana jest jako dwukierunkowa. Jezdnia ma szerokość zmienną i wynosi od 5,0 m do 24,0 m. Pochylenie poprzeczne na całym odcinku jest daszkowe. Spadek poprzeczny na rampie jest zmienny. Przyjęto kształtowanie rampy poprzez obrót jezdni wokół osi. Pobocza mają szerokość od 0,75 m do 1,37 m oraz pochylenie poprzeczne 8%. d) ul. Mahoniowa 3 Projektowana droga rozpoczyna się skrzyżowaniem z projektowaną ul. Mahoniową 1, a kończy placem do zawracania. Jezdnia projektowanej ul. Mahoniowej 3 na całym odcinku posiada nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Droga projektowana jest jako dwukierunkowa. Jezdnia ma szerokość zmienną i wynosi od 5,0 m do 12,0 m. pochylenie poprzeczne na całym odcinku jest daszkowe. Spadek poprzeczny na rampie jest zmienny. Przyjęto kształtowanie rampy poprzez obrót jezdni wokół osi. Pobocza mają szerokość 0,75 m oraz pochylenie poprzeczne 8%. Konstrukcja nawierzchni jezdni: • warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa koloru szarego, gr. 8cm • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 3cm, • warstwa podbudowy zasadniczej – mieszanka niezwiązana 0/31,5mm gr.10cm., • warstwa podbudowy pomocniczej – mieszanka niezwiązana 0/63,0mm gr.15cm, • Nawierzchnia ograniczona jest opornikiem drogowym z betonu wibroprasowanego 12x25cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz podsypce cementowo – piaskowej 1:4, grubości 3cm 4) odwodnienie - Na wszystkich projektowanych drogach przewidziano powierzchniowe odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni, przez nadanie jezdni wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. Woda z nawierzchni kierowana będzie na pobocza gruntowe, do rowów, muld trawiastych oraz ścieków przy krawędzi jezdni. Na placu do zawracania na ul. Mahoniowej 3 przewidziano odcinek z wyniesionym na 4 cm opornikiem, który będzie pełnić rolę ścieku przykrawędziowego. Na ul. Świerkowej oraz ul. Mahoniowej 1 zaprojektowano ścieki korytkowe z betonowej kostki brukowej przy krawędzi jezdni, z których woda będzie odprowadzana do wpustów deszczowych, a stamtąd do studni chłonnych. Dodatkowo zaprojektowano rowy chłonne. 5) studnie chłonne - Z uwagi na ryzyko przy ekstremalnych opadach deszczu nie odprowadzenie wód powierzchniowo, zaprojektowano dodatkowe zabezpieczenie w postaci 2 studni chłonnych: SCH1-studnia chłonna w zlewni Z1 części ul. Świerkowej. Zaprojektowano montaż wpustu ściekowego ulicznego typu ciężkiego ze studzienką osadową typową, połączenie przyłączem rurociągiem PCV 160 długości l=180 cm, ze studnią chłonną z kręgów żelbetowych Ø1500 głębokości 300 cm. SCH2-studnia chłonna w zlewni Z1 części ul. Mahoniowa 1. Zaprojektowano montaż wpustu ściekowego ulicznego typu ciężkiego ze studzienką osadową typową, połączenie przyłączem rurociągiem PCV 160 długości l=210 cm, ze studnią chłonną z kręgów żelbetowych Ø1500 głębokości 200 cm. 6) roboty wykończeniowe – pobocza i skarpy zostaną umocnione przez humusowanie i obsiew mieszankami traw, przy czym grubość warstwy humusu będzie wynosić 15 cm. Z uwagi na pochylenie skarp 1:1 przewidziano na ul. Świerkowej umocnienie płytami ażurowymi na odcinkach skarp przy ogrodzeniach posesji oraz przeciwskarpie rowu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach