Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Leżajsk

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalezajsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Leżajsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części: Część numer 1: Przebudowa drogi gminnej nr 104680 R w miejscowości Dębno Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie warstwy profilowej 2. ułożenie warstwy wiążącej i ścieranej 3. budowę chodnika oraz odwodnienia w postaci odcinkowego kanału krytego z rur PCV SN8 FI 40 cm . KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA 6 cm kostka brukowa wibroprasowana. 4 cm podsypka cementowo-piaskowa 10cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 10 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA NA ZJAZDACH 8 cm kostka brukowa wibroprasowana. 4 cm podsypka cementowo-piaskowa 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 10 cm podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa Część numer 2: Przebudowa drogi gminnej publicznej na dz. nr ew. 975 i 991/4 w km 0+000 - 1 +335 w miejscowości Wierzawice Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni wraz z podbudowami - wykonanie nowej podbudowy - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie gabionów budowli siatkowych (umocnienie skarp) - montaż barier energochłonnych W km 0+000 do 1+335 projektowana jest nawierzchnia jezdni o szerokości 5,0 m i pobocza 2x0,5m z kruszywa łamanego grubość 8 cm, z uwagi na wąski pas drogowy projektuje się lokalne zwężenie pobocza stosując automatycznie oznakowanie skrajni poziomej. W celu uspokojenia ruchu na całym odcinku wprowadzono ograniczenie prędkości do 30 km/h na trzech odcinkach drogi stosuje się zwężenie jedni do 4,5 m. W miejscach zwężeń zastosowano oznakowanie poziome /linie koloru czerwonego - malowanie grubowarstwowe/ W ciągu drogi występują dwa miejsca gdzie projektowane jest umocnienie skarpy w postaci gabionów. W ciągu drogi zaprojektowana została bariera energochłonna. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W dla ruchu KR1 5 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm - 1 gat. Geowłóknina - wytrzymałość wzdłuż/wszerz pasma - 13,5/13,5 kN/m Część numer 3: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104674R w km 1+732 do 1+982 w miejscowości Gwizdów Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni - wykonanie koryta głębokości 20cm - wykonanie nowej podbudowy - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej Projektuje się nawierzchnię o szerokości 5m i pobocza utwardzone o średniej szerokości 0,75m KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W dla ruchu KR1 5 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części zgodnie z pkt 19 siwz. Szczegółowy zakres robót dla każdej z części określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (wg załącznika nr 12 do siwz) 2) Przedmiar robót - (wg załącznika nr 9 do siwz - na część nr 1, wg załącznika nr 10 do siwz - na część nr 2, wg załącznika nr 11 do siwz - na część nr 3) 3) Dokumentacja projektowa - (wg załącznika nr 9 do siwz - na część nr 1, wg załącznika nr 10 do siwz - na część nr 2, wg załącznika nr 11 do siwz - na część nr 3) Określone w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarze robót materiały podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar robót. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. W cenie kosztorysu ofertowego należy uwzględnić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wytyczenie geodezyjne. Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty, inwentaryzację powykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część numer 1- 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Część numer 2- 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zlotych). Część numer 3- 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną z wyżej wymienionych części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - Przebudowa dróg na terenie Gminy Leżajsk - część numer oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalezajsk.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach