Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: Zadanie nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr G 495024 Bierzwienna Krótka Zadanie nr 2 - przebudowa drogi gminnej nr G 495057 w miejscowości Rycerzew Zadanie nr 3 - przebudowa drogi gminnej nr G 495054 Łążek- Rgielew

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2730622 , fax. 63 2730688
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2730622, fax. 63 2730688
    REGON: 31101921400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: Zadanie nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr G 495024 Bierzwienna Krótka Zadanie nr 2 - przebudowa drogi gminnej nr G 495057 w miejscowości Rycerzew Zadanie nr 3 - przebudowa drogi gminnej nr G 495054 Łążek- Rgielew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na przebudowę dróg gminnych z podziałem na zadania: - Zadanie nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr G 495024 Bierzwienna Krótka - Zadanie nr 2 - przebudowa drogi gminnej nr G 495057 w miejscowości Rycerzew - Zadanie nr 3 - przebudowa drogi gminnej nr G 495054 Łążek- Rgielew Zadanie nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr G 495024 Bierzwienna Krótka obejmuje odcinek o długości 363,00 m. Zakres prac obejmuje: - korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie ścieku muldowego z kostki betonowej brukowej, - wykonanie przepustu w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową, - odtworzenie rowu wraz z profilowaniem skarp i dna rowu, - wykonanie poboczy. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej. Zadanie nr 2 - przebudowa drogi gminnej G 495057 w miejscowości Rycerzew obejmuje odcinek o długości 1.068 m. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie, - podbudowy, - roboty w zakresie wykonywania konstrukcji nawierzchni jezdni, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej. Zadanie nr 3 - przebudowa drogi gminnej nr G 495054 Łążek - Rgielew obejmuje odcinek o długości 1.794 m. Zakres prac obejmuje: - korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie przepustów pod zjazdami oraz w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową, - oczyszczenie rowu wraz z profilowaniem skarp i dna rowu, - wykonanie poboczy. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej. Zadanie nr 3 zostało podzielone na dwa etapy do realizacji na lata 2014-2015. Przedmiotem odbioru końcowego jest pełny zakres przedmiotu umowy na realizację Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3. Roboty dla wszystkich zadań będących przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, będącą szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, na którą składają się: - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Opis techniczny, - Informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, - Rysunki. Załączone Kosztorysy nakładcze i Przedmiary robót do Specyfikacji posiadają funkcję pomocniczą do przygotowania wyceny, natomiast rzeczywista wycena oferenta winna zostać sporządzona również na podstawie załączonej dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych robót. Ewentualne użycie nazw własnych materiałów wykonawczych w dokumentach projektowych zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w dokumentacji projektowej. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ustalony 3 letni okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia. Dla urządzeń, które posiadają własne dokumenty gwarancyjne stosuje się gwarancje producentów. Każdy z Oferentów może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100), dla Zadania nr 2 - 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100), dla Zadania nr 3 - 26.000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy i 00/100). 2) Dopuszcza się wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza - przelewem na konto Zamawiającego: nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 Bank Spółdzielczy w Kłodawie, z adnotacją: - Wadium - Przebudowa dróg gminnych - Zadanie nr 1, - Wadium - Przebudowa dróg gminnych - Zadanie nr 2, - Wadium - Przebudowa dróg gminnych - Zadanie nr 3. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Postanowienia punktu 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na podany wyżej numer rachunku bankowego Zamawiającego, a kopię dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego. 7) Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 8) Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w niniejszej Specyfikacji. 9) Wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego po terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 10) Dowód wpłaty wadium należy umieścić w ofercie za Formularzem ofertowym. 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (podstawa prawna dla ppkt. a, b, i c - art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach