Urząd Miejski w Chociwlu ogłasza przetarg
- Adres: 73-120 Chociwel, ul. Armii Krajowej 52
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5622024 , fax. 091 5622076
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chociwlu
ul. Armii Krajowej 52 52
73-120 Chociwel, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5622024, fax. 091 5622076
REGON: 00052841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych: ulica Młyńska, ulica Robotnicza,ulica Spacerowa w mieście Chociwel na działkach numer - 66, 69, 70, 83, 86, 224, 232, 234/2, 235, 414 - obręb 1 miasto Chociwel - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa dróg gminnych: ulica Młyńska, ulica Robotnicza,ulica Spacerowa w mieście Chociwel na działkach numer - 66, 69, 70, 83, 86, 224, 232, 234/2, 235, 414 - obręb 1 miasto Chociwel - zgodnie z dokumentacją projektową i siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w siwz, którzy zagwarantują co najmniej 21 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodna z niniejsza siwz, a także zgodną z ofertą przetargowa, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzem i załącznikami oraz zgodnie z wymaganiami siwz, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w siwz, którzy pozostają związani oferta przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia do 30 września 2010 r, którzy udziela gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy, którzy dołączą dowód wpłaty wadium, którzy zapewnia kierownika budowy posiadającego do realizacji zamówienia wymagane do tego uprawnienia w kierowaniu robotami budowlanymi w ramach przedmiotu zamówienia warunki oceniane będą metodą: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 1.Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru załącznika nr 5. Wymagana jest minimum jedna robota, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia i jest o długości nie mniejszej niż 3 000 m2 o nawierzchni wykonanej z kostki brukowej betonowej - nawierzchnia ulicy. 2)Przedmiotowy wykaz zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może być uzupełniony doświadczeniem innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z Wykonawcą. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, iż będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu przy wykonaniu zamówienia; 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych i sanitarnych. 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 6)wykaz ewentualnych podwykonawców w zakresie robót: a)wycinka i pielęgnacja zadrzewienia, b)roboty ziemne, c)roboty brukarskie, d)oznakowanie poziome i pionowe; 7)opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia winna wynosić 3.000 000,00 zł. (trzy miliony złotych) 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp (załącznik nr 3). 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, należy złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2) Zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. 3)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chociwel.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa odcinka ulicy Leśnej w miejscowości Trzebież.
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa ulicy Bankowej w Policach - ETAP I (odcinek od ul.Wyszyńskiego do ul.Grzybowej)
Dodano: 2015-03-10 - Budowa 6-ciu Miejsc Postoju Pojazdów na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo
Dodano: 2013-04-18 - Przebudowa i budowa drogi powiatowej numer 1711Z na odcinku Stargard Szczeciński - Witkowo oraz drogi 1716Z Witkowo - Dolice - do granicy powiatu. Droga powiatowa 1716Z część etapu C oraz część etapu D tj. odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1777Z na długości 1,0 km w kierunku Morzycy wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu na całej długości dróg. Przewidziane dofinansowanie w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011
Dodano: 2011-02-03 - Przebudowa i budowa drogi 1709Z Stargard Szczeciński - Sowno wraz z budową ścieżki rowerowej. Przebudowa drogi powiatowej nr 1709Z Stargard - Sowno na odcinku od km 3 + 500 do km 4 + 100 wraz z przebudową przepustu w km 3 + 550,71
Dodano: 2010-06-17 - PZD-3/343/02/P/2010r. Przebudowa drogi powiatowej 2313z na odcinku Tuczno- Zdbowo- Mączno 0+021- 4+050km długość-4029mb.
Dodano: 2010-04-02 - Przebudowa i budowa drogi 1709Z Stargard Szczeciński - Sowno wraz z budową ścieżki rowerowej. Wykonanie odcinka drogi w Stargardzie Szczecińskim od skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Sienkiewicza do miejscowości Żarowo - etap G - od km 13+560 do km 15+958
Dodano: 2010-03-16 - Przebudowa i budowa drogi 1709Z Stargard Szczeciński - Sowno wraz z budową ścieżki rowerowej. Wykonanie odcinka drogi w Stargardzie Szczecińskim od skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Sienkiewicza do miejscowości Żarowo - etap F - od km 11+556,40 do km 13+560,00
Dodano: 2010-01-14