Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH: NR 109029L POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA I ZDZISŁAWICE W KM 0+000 DO KM 2+762 ORAZ NR 109030L POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA W KM 0+000 DO KM 0+282

Gmina Dzwola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-304 Dzwola, 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzwola
    168
    23-304 Dzwola, woj. lubelskie
    REGON: 830409577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH: NR 109029L POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA I ZDZISŁAWICE W KM 0+000 DO KM 2+762 ORAZ NR 109030L POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA W KM 0+000 DO KM 0+282
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na:PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH: NR 109029L POŁOŻONEJ WMIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA I ZDZISŁAWICE W KM 0+000 DO KM2+762 ORAZ NR 109030L POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZADRUGA W KM 0+000 DO KM 0+2824.2. Zakres inwestycji obejmuje między innymi:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ciągu dwóch dróg gminnych na parametrach drogi klasy D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2825L Dzwola – Kocudza Druga klasy L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2824R Dzwola – Zdzisławice klasy Z o łącznej długości 3044 m. Projektowany ciąg drogowy przebiega przez teren gminy Dzwola powiatu janowskiego województwa lubelskiego w obrębach ewidencyjnych Kocudza Druga i Zdzisławice.Szczegółowy zakres opracowania określono na podstawie ustaleń z Zamawiającym i obejmuje następujące roboty branżowe.1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.2 ROBOTY ZIEMNE 1.3 ELEMENTY ODWODNIENIA 1.4 PODBUDOWA 1.5 NAWIERZCHNIA DROGOWA 1.6 ZJAZDY 1.7 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.8 UMOCNICNIE SKARPa) w branży drogowej i inżynierii ruchu:- przebudowa jednojezdniowych dwupasowych dwukierunkowych odcinków dróg gminnych nr 109030L oraz 109029L,- przebudowa dróg gminnych w zakresie zjazdów do posesji,- przebudowa dróg gminnych w zakresie skrzyżowań,- przebudowa drogi gminnej nr 109029L w zakresie zatoki postojowej,- konserwacja i reprofilacja odwodnienia drogi w zakresie istniejących rowów oraz przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami,- konserwacja oraz aktualizacja istnejącego oznakowania drogowego pionowego i poziomego,- montaż urządzeń BRD;b) w branży zieleni:- rekultywacja terenu zieleni.Linię trasowania drogi założono w osi na górnej powierzchni jezdni. Kształt linii trasowania został dostosowany do istniejącego ukształtowania terenu oraz do sposobu odwodnienia. Oś trasy zaprojektowano w oparciu o istniejący kształt: w postaci odcinków prostych. Spadek poprzeczny projektowanej jezdni drogi na odcinku prostym wynosi 2% i jest daszkowy. Geometria projektowanych elementów drogi w profilu podłużnym została dostosowana do istniejącego ukształtowania i obowiązującego prawa. Profil podłużny (niweletę) należy określić i usytuować ostatecznie po analizie terenu istniejącego, przekrojów konstrukcyjnych, odwodnienia oraz dostosować do technologii utwardzenia nawierzchni.PRZEKROJE NORMALNEPrzekroje normalne stworzono na podstawie warunków określonych w obowiązującym prawie oraz w oparciu o ustalenia z Zamawiającym.Na przekroju naniesiono rzędne i spadki oraz pokazano koryto projektowanego obiektu.Odwodnienie obiektu z wód opadowych winno odbywać się w oparciu o ustawę z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn. Zm.).Odwodnienie omawianej inwestycji realizuje się powierzchniowo do istniejących rowów drogowych. Wody opadowe i roztopowe skierowano zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu: będą grawitacyjnie dostawały się na tereny nieutwardzone Zamawiającego. Rozbudowa drogi jest wykonywana metodą wgłąb i polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni, wykonaniu koryta drogi i wbudowaniu nowych warstw konstrukcji nawierzchni.Roboty ziemne obejmują następujące czynności: usunięcie warstwy humusu oraz zmagazynowanie w celu późniejszego wykorzystania. Wykonanie koryta i przekopów oraz wykonanie i profilowanie poszerzeń nasypu, poboczy gruntowych do wysokości krawędzi jezdni z ich zagęszczeniem i nadaniem spadków. Roboty ziemne obejmą rekultywację terenu zieleni. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą Roboty ziemne p.2.10 ze szczególną uwagą na zagęszczenie dna koryta (Is = 1,00 oraz E2=100 MPa). Zaleca się wykonanie robót ziemnych za pomocą sprzętu mechanicznego tj. koparek, ładowarek, ubijaków mechanicznych z przemieszczaniem nadmiaru i niedoboru gruntu spycharkami, zgarniarkami, bądź równiarkami. Ręczne roboty ziemne zaleca się w przypadku szczegółowego kształtowania danego elementu obiektu drogowego.Budowę nasypów, a także wykonanie wykopów należy poprzedzić wykonaniem przewidzianych w projekcie robót odwodnieniowych. W razie potrzeby należy przewidzieć wcześniejsze osuszenie terenu. Wykonanie nasypów, wykopów i robót odwodnieniowych powinno przebiegać w kolejności zapewniającej stałe odprowadzenie wód gruntowych i opadowych tzn. w kierunku wznoszenia się niwelety, co umożliwi naturalny odpływ wód opadowych z przekopu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jednej roboty budowlanej, która:- polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie3 drogi,− miała wartość minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tys. zł),2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach