Przetargi.pl
"Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Łącko"

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4140710 , fax. 18 4140740
  • Data zamieszczenia: 2024-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 4140710, fax. 18 4140740
    REGON: 491892423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Łącko"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Łącko, z podziałem na dwie części/zadania, tj:• Część nr 1 – „Przebudowa drogi gminnej nr 292023K Łącko – Pod Jeżową w km od 0+419 do km 0+675 w miejscowości Łącko, Gmina Łącko”Zakres robót w części nr 1 obejmuje przebudowę drogi gminnej „Łącko – Pod Jeżową” w miejscowości Łącko, na odcinku o łącznej długości 256 mb, na zasadach określonych w SWZ, w skład której wchodzą następujące rodzaje robót: wzmocnienie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, uzupełnienie i utwardzenie poboczy, ułożenie krawężnika betonowego, wykonanie lewostronnego chodnika z kostki brukowej, wymiana elementów kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.2. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, a także zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie gminy Łącko, z podziałem na dwie części/zadania, tj:• Część nr 2 – „Przebudowa drogi gminnej nr 292025K Łącko – Strażacka w km od 0+006 do km 0+650 w miejscowości Łącko, Gmina Łącko”Zakres robót w części nr 2 obejmuje przebudowę drogi gminnej „Łącko – Strażacka” w miejscowości Łącko, na odcinku o łącznej długości 644 mb, na zasadach określonych w SWZ, w skład której wchodzą następujące rodzaje robót: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonanie przejścia dla pieszych, uzupełnienie i utwardzenie poboczy, ułożenie krawężnika betonowego, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, a także zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:- 2 000,00 zł – dotyczy części nr 1- 3 000,00 zł – dotyczy części nr 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie drogi kategorii co najmniej gminnej, w zakres której weszło wykonanie nawierzchni bitumicznej na odcinku długości:- min. 100 mb – w przypadku składania oferty na część nr 1- min. 300 mb – w przypadku składania oferty na część nr 2b) dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – w przypadku składania oferty na część nr 1 i nr 2 (w przypadku składania ofert na dwie części przez jednego Wykonawcę, Wykonawca może wskazać jednego kierownika budowy dla części nr 1 i nr 2).Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016r., poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach