Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych - etap III

Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 48 3761266
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
    ul. Rynek 1 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 48 3761266, 3761257, fax. 48 3761266
    REGON: 00054530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl, ww.bip.solec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - przebudowa 5 dróg gminnych na terenie gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Przebudowa drogi gminnej nr 190622W w Kalinówku, Część II Przebudowa drogi gminnej nr ew. 19,129 w Glinie, Część III Przebudowa drogi gminnej nr 190634W w Pawłowicach, Część IV Remont drogi gminnej nr 190622W w Sadkowicach, Część V Remont drogi gminnej nr 190615W Żabno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach