Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 16e 16e
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
REGON: 77098312400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dr. powiat. Nr 1140G (na odc. od m. Bobrowniki do skrzyżowania z dr.powiat.nr1141G) oraz przebudowa dr. powiat. Nr 1142G- od skrzyżowania z dr. powiat. nr 1139G - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy: A) drogi powiatowej Nr 1140G (na odcinku od m. Bobrowniki do skrzyżowania z dr.powiat.nr1141G) na odcinku ok. 600m z poszerzeniem i wzmocnieniem nawierzchni do szerokości 5,5m a na zakrętach do 6,0 m oraz B) drogi powiatowej nr 1142G (od skrzyżowania z drogą powiatową 1139G na odcinku długości ok. 450 m, wraz z chodnikiem, zjazdami, oraz poszerzeniem i wzmocnieniem nawierzchni do szerokości 5,5m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 1)Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (podanie co najmniej dwóch referencji)- wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4)Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną. 5)Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (obsługa sprzętu wymienionego w ppkt. 6) oraz osoba lub osoby z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w branży drogowej /projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi/. 6)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak: Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Walce drogowe o ciężarze od 8 do 10 ton, min. - 2 szt. Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 1 szt. Według załącznika Nr 5 do SIWZ. 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( podanie co najmniej dwóch referencji)- wg załącznika Nr 6 do SIWZ /dotyczy wykonania dokumentacji projektowej/. 10)Wykazu Podwykonawców zgodnie z złącznikiem nr 7 do SIWZ. 11)Formularz ofertowy - wg załącznika nr 8. 12)Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1102G na odcinku Lędowo Modlinek (Gmina Ustka)
Dodano: 2016-05-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1201G w miejscowości Grzmiąca w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-05-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1173G Borzęcinko Krzywań w m. Brzeziniec (Gmina Dębnica Kaszubska)
Dodano: 2015-05-05 - Budowa chodnika wraz z zatokami autobusowymi w miejscowości Sierakowo w ciągu drogi powiatowej nr 1157G (Gmina Kobylnica)
Dodano: 2014-05-05 - Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Słupsk
Dodano: 2014-04-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1140G - budowa chodnika w m. Bobrowniki (gm. Damnica) - II przetarg
Dodano: 2013-11-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika ze ścieżką rowerową w ciągu drogi powiatowej Nr 2305G Nowy Dwór Gdański - Kmieciń na dł. 2,900 km
Dodano: 2013-11-07 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1140G budowa chodnika w m. Bobrowniki (gm. Damnica)
Dodano: 2013-10-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1108G w miejscowości Pęplino (Gmina Ustka)
Dodano: 2013-08-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej na remont dróg powiatowych w powiecie malborskim - realizowanej w ramach NPPDL w roku 2014 etap III
Dodano: 2013-07-12