Przetargi.pl
Przebudowa dr. powiat. Nr 1140G (na odc. od m. Bobrowniki do skrzyżowania z dr.powiat.nr1141G) oraz przebudowa dr. powiat. Nr 1142G- od skrzyżowania z dr. powiat. nr 1139G

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dr. powiat. Nr 1140G (na odc. od m. Bobrowniki do skrzyżowania z dr.powiat.nr1141G) oraz przebudowa dr. powiat. Nr 1142G- od skrzyżowania z dr. powiat. nr 1139G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy: A) drogi powiatowej Nr 1140G (na odcinku od m. Bobrowniki do skrzyżowania z dr.powiat.nr1141G) na odcinku ok. 600m z poszerzeniem i wzmocnieniem nawierzchni do szerokości 5,5m a na zakrętach do 6,0 m oraz B) drogi powiatowej nr 1142G (od skrzyżowania z drogą powiatową 1139G na odcinku długości ok. 450 m, wraz z chodnikiem, zjazdami, oraz poszerzeniem i wzmocnieniem nawierzchni do szerokości 5,5m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 1)Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (podanie co najmniej dwóch referencji)- wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4)Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną. 5)Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (obsługa sprzętu wymienionego w ppkt. 6) oraz osoba lub osoby z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w branży drogowej /projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi/. 6)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak: Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Walce drogowe o ciężarze od 8 do 10 ton, min. - 2 szt. Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 1 szt. Według załącznika Nr 5 do SIWZ. 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( podanie co najmniej dwóch referencji)- wg załącznika Nr 6 do SIWZ /dotyczy wykonania dokumentacji projektowej/. 10)Wykazu Podwykonawców zgodnie z złącznikiem nr 7 do SIWZ. 11)Formularz ofertowy - wg załącznika nr 8. 12)Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach