Przetargi.pl
Przebudowa dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352467 , fax. 032 2352442
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352467, fax. 032 2352442
    REGON: 27150632400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dachu w budynku kuchni w ramach realizacji zdania pn. Przebudowa budynku kuchni na potrzeby dwóch oddziałów szpitalnych niezabiegowych przy użyciu materiałów I gatunku i urządzeń własnych Wykonawcy w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę Decyzja nr 842/15 z dnia 21.10.2015 r. oraz obowiązujące przepisy prawa, normy, warunki techniczne, zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wytyczne i wszelkie zalecenia uzgodnione do wykonania w czasie realizacji zadania. Opis przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze umowy oraz w dokumentacji projektowej, którą stanowią: 1. Projekt budowlany - Załącznik Nr 9 2. Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 10 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 4. Przedmiar robót (roboty budowlane i instalacje elektryczne) - Załącznik Nr 12. Budynek Kuchni należy do kompleksu leczniczo - diagnostycznego Szpitala w Knurowie Spółka z o. o. zlokalizowanego w Knurowie, przy ul. Niepodległości 8, budynek Kuchni posadowiony jest na działce nr 3529/5. Przedmiotowy zakres 1 etapu realizacji zadania stanowią niżej wymienione prace budowlane: 1. Naprawa konstrukcji dachu z wieżyczkami oraz stropu zgodnie z wytycznymi branży konstrukcyjnej; 2. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (karpiówka układana w koronkę) wraz z śniegołapami, stopniami/ławami kominiarskimi, elementami do zamontowania linek asekurujących, rozbijaczami śniegu na południowej stronie dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej (montować wraz z montażem pokrycia dachowego); 3. Wykonanie nowego pokrycia dachowego stropodachu przybudówki z holem i szybu dźwigowego z papy termozgrzewalnej; 4. Montaż nowych stałych świetlików, w tym pięciu zabezpieczonych pożarowo w klasie E 30; 5. Montaż okien połaciowych oddymiających klatkę schodową i montaż klapy oddymiającej szyb dźwigu. Wydzielenie strefy serwisowej (montaż podestów z krat pomostowych), wydzielenie pożarowe jako część klatki schodowej; ww. okna połaciowe pełnią funkcję wyłazu na dach; 6. Wykonanie przebić i dojść do obszarów nieużytkowych strychów; 7. Montaż drabinki serwisowej; 8. Wymiana okien z PCV; 9. Wykończenie wewnętrzne wnęk okiennych - płytami GKF i zewnętrznych wnęk - blachą tytanowo-cynkową (szara, oksydowana); 10. Wykonanie prac montażowych, jak i wykończeniowych w zakresie objętym opracowaniem - zgodnie z rysunkami branżowymi; 11. Wykonanie poszczególnych warstw izolacyjnych i pokryć dachu mansardowego pokrytego dachówką ceramiczną i stropodachu nie wentylowanego wraz z świetlikami (stały element); 12. Montaż rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy tytan.-cynk; 13. Obudowa wieżyczek wentylacyjnych blachą miedzianą; 14. Budowa szybu dźwigu szpitalnego (dwie kondygnacje); 15. Budowa dwóch nowych stropów stalowych, belkowych. Nad pomieszczeniem starej kuchni i pralni zaprojektowano nowe stropy stalowe, belkowe w miejscu występowania istniejących stropów podwieszonych. Projektowane stropy zapewniają dostęp do niedostępnych obecnie części budynku. W pierwszym etapie należy wykonać otwory i założyć nadproża stalowe w ścianach na parterze dookoła projektowanych stropów. Podczas prac budowlanych związanych z remontem więźby dachowej należy wykonać odkrywki drewnianych stropów belkowych nad piętrem. Należy sprawdzić stan techniczny belek stropowych w miejscach ich oparcia na ścianach zewnętrznych. Więźba dachowa wykonana jest w konstrukcji drewnianej, płatwiowo-krokwiowej, kryta dachówką ceramiczną. Dachówka ceramiczna i łaty drewniane uległy zużyciu i zniszczeniu, nadają się do całkowitej wymiany. Ze względu na nieszczelności dachu oraz długi okres pracy konstrukcji dachu część elementów konstrukcji więźby dachowej uległa zniszczeniu. Zniszczone elementy więźby dachowej należy rozebrać i wykonać na nowo, a elementy uszkodzone należy wzmocnić. Przedmiot zamówienia obejmuje także niżej wymienione instalacje elektryczne poddasza: 1. instalacja oświetlenia podstawowego na poddaszu; 2. instalacja gniazd wt. 230V na poddaszu; 3. instalacja zasilania urządzeń teletechnicznych; 4. instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym; 5. instalacja odgromowa. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu do zastosowania lub braku akceptacji materiałów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2 . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4 . Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7 . Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8 . Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9 . Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 10 . Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11 . Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy. Termin wykonania zamówienia do 150 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania terenu budowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5225000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14000,00 zł (czternaście tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank ING nr konta 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w pokoju nr 21 Budynek Dyrekcji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Wskazane jest, aby do ofert Wykonawca załączył kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wniesienia wadium. 12. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 12.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pieniądzu 12.2. z chwilą złożenia w pokoju nr 21, siedziba Zamawiającego, Budynek Dyrekcji przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 19.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach