Przetargi.pl
Przebudowa dachu oraz remont elewacji wraz z dociepleniem budynku i wymiany stolarki zewnętrznej oraz modernizacja pomieszczeń wewnętrznych Gminnego Ośrodka Zdrowia w Puńsku

Urząd Gminy w Puńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 16515 Puńsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 161 082 , fax. 875 161 048
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Puńsku
    ul. Mickiewicza 23
    16515 Puńsk, woj. podlaskie
    tel. 875 161 082, fax. 875 161 048
    REGON: 53958400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu oraz remont elewacji wraz z dociepleniem budynku i wymiany stolarki zewnętrznej oraz modernizacja pomieszczeń wewnętrznych Gminnego Ośrodka Zdrowia w Puńsku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dachu oraz remont elewacji wraz z dociepleniem budynku i wymiany stolarki zewnętrznej oraz modernizacja pomieszczeń wewnętrznych Gminnego Ośrodka Zdrowia w Puńsku w tym remont urządzeń sanitarnych zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót. Przedmiar robót jest uzupełnieniem dokumentacji i stanowi część pomocniczą zakresu zadania stanowiącego przedmiot zamówienia. Zadanie realizowane w ramach projektu nr LT-PL-1R-049 pt. „Współpraca transgraniczna dla zdrowej starości i dobrobytu społecznego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Litwa - Polska. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, przed przystąpieniem Wykonawca wykona zdjęcia usterek lub uszkodzeń nie objętych zakresem zadania i dostarczy Inwestorowi przed przystąpieniem do robót, - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest dokumentacja projektowa, która określa parametry techniczne, jakościowe, standard oraz sposób wykonania. Podane dane należy uwzględnić na etapie przygotowania oferty i wykonawstwa. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz opisem przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności. Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) przedmiary robót b) dokumentacja projektowa, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiary robót należy analizować w powiązaniu z projektem budowlanym, wynikami wizji lokalnej, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Jeżeli występują rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 - j.t. z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy i wymaganiom dokumentacji projektowej. Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 - 15:00. Każdy z oferentów przed złożeniem oferty, zapozna się na miejscu ze stanem istniejącym obiektu i urządzeń, oraz zakresem zadania, co zostanie potwierdzone przez przedstawiciela Urzędu Gminy Puńsk. Termin oględzin do ustalenia z pracownikiem Urzędu Gminy Puńsk. Brak potwierdzenia wizji lokalnej będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach