Przetargi.pl
„Przebudowa dachu budynku sali gimnastycznej z częścią dydaktyczną”

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 545 125 , fax. 413 545 125
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    ul. Rynek 2
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 545 125, fax. 413 545 125
    REGON: 29101081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dachu budynku sali gimnastycznej z częścią dydaktyczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu robót w/w zadania, określonego poniżej: 1) Rozbiórka istniejącego dachu i montaż dachu wg projektu, 2) Wykonanie pokrycia dachu wg projektu lub zamiennie z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym lub poliuretanowym o parametrach wynikających z projektu (w ramach prac nieistotnie odstępujących od zatwierdzonego projektu), 3) Rozbiórka i wykonanie posadzki sali gimnastycznej z parkietu (z malowaniem linii), 4) Wykonanie instalacji odgromowej i systemu przeciwoblodzeniowego dachu, 5) Wykonanie przebudowy sanitariatów wraz z wymianą urządzeń sanitarnych i instalacji, 6) Montaż stolarki wewnętrznej wraz z parapetami, 7) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z tymczasowym podłączeniem rurarzu do istniejącej kotłowni, 8) Montaż systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, 9) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem oświetlenia, 10) Uzupełnienie tynków i malowanie, ścian, sufitów i lamperii, 11) Demontaż i ponowny montaż wyposażenia (urządzeń sportowych) sali gimnastycznej wraz ich składowaniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 12) Sprawdzenie istniejących urządzeń przeciwpożarowych i wyposażenie pomieszczeń w gaśnice zgodnie z projektem oraz przygotowanie obiektu do odbioru przeciwpożarowego, 13) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku Szkoły Podstawowej w Szydłowie, 14) Przedłożenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w szczególności, protokół kontroli: Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach