Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E - ul. Łagiewnicka w Zgierzu

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E - ul. Łagiewnicka w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na jednostronnej przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E - ul. Łagiewnicka w Zgierzu, odcinek: od ul. Owocowej do działki drogi krajowej Nr 71 - po lewej stronie, wraz ze zjazdami, o długości 0, 704 km. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmować będzie wykonanie następujących robót: 1)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym; 2)rozebranie nawierzchni i chodników z płyt chodnikowych betonowych 50 x 50 x 7, na podsypce cementowo - piaskowej, ręcznie; 3)wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległości do 10 km; 4)koryta pod warstwy konstrukcyjne zjazdów, głębokości 30,00 cm; 5)koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika, głębokości 20,00 cm; 6)wywiezienie ziemi z korytowania na odległość do 10 km; 7)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie; 8)wykonanie ław pod krawężniki, betonowych z oporem; 9) wymianę istniejących uszkodzonych krawężników betonowych bez ław, o wym. 15 x 30 cm, na podsypce cementowo - piaskowej; 10) wykonanie ławy pod obrzeża, betonowa zwykła; 11) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - zjazdy; 12) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - chodnik; 13) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 20 cm, na zjazdach; 14) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm, na chodniku; 15) ułożenie chodnika o szerokości 1,00 m na długości 50,00 m, z płyt betonowych o wym. 50 x 50 x 7 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Zamawiający przekaże Wykonawcy do wykorzystania 200 sztuk płyt betonowych używanych, pochodzących z rozbiórki, o wymiarach 50 x 50 x 7, co stanowi 50,00 m2 powierzchni. Zamawiający dostarczy przedmiotowe płyty z miejsca ich składowania tj. ul. Sadowej 6A w Zgierzu na plac budowy tj. ul. Łagiewnicką w Zgierzu, w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy o realizację dostawy, transportem własnym i na koszt własny Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu elementów niewykorzystanych; 16) wykonanie 14 zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa, czerwona (wzór Holland). Łączna powierzchnia zjazdów wynosi 130,00 m2. Każdorazowo długość zjazdu musi być równa szerokości chodnika; 17) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara (wzór Holland) o szerokości 1,50 m na odcinku o długości 538,00 m, natomiast w rejonie przepustu tj. na odcinku o długości 30,00 m, chodnik należy zawęzić do szerokości 1,00 m (łączna długość 568, 00 m). Łączna powierzchnia chodników z kostki brukowej wynosi 837 m2; 18) wykonanie ubezpieczenia skarp rowu płytami ażurowymi o wym. 40 x 60 x 10 cm, na powierzchni 36,00 m2, przy przepuście; 19) wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5,00 cm, 20) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6 cm - uzupełnienie ubytków w nawierzchni na długości nowego krawężnika tj. na długości 30,00 m; 21) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe; 22) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe; 23) ustawienie barier ochronnych stalowych typ U - 11 a, na długości 30,00 m. 2.Przebieg lokalizacji inwestycji, o której mowa w ust. 1 przedstawiony został na szkicu sytuacyjnym stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.Dokumentację projektową służącą do opracowania opisu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 stanowią: 1)Ogólne Specyfikacje Techniczne - załącznik Nr 1 SIWZ; 2)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)Przedmiar robót - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów (z wyłączeniem płyt chodnikowych, które dostarczy Zamawiający na koszt własny i transportem własnym Zamawiającego) zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale IV pkt 3 SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, zero groszy). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I ust. 2 pkt 2 SIWZ. 5.Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium przebudowa ciągu pieszego droga powiatowa Nr 5160 E ZP.272.46.2015. 6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I ust. 2 pkt 2 SIWZ. 7.W pozostałych przypadkach wymagane jest przedłożenie oryginału dokumentu (zachowującego ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć w pokoju nr 205 - kasa - a do oferty dołączyć kserokopię. 8.Beneficjentem dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej jest Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 9.W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) winny być wprost wskazane przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 10.Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone, jako wadium powinny być nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą i nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 11.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będzie wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie złożonej przez niego oferty za odrzuconą. 12.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach