Przetargi.pl
Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 3400P w Ruszkowie Pierwszym - długość odcinka 0,41932 km

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 3400P w Ruszkowie Pierwszym - długość odcinka 0,41932 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 3400P w Ruszkowie Pierwszym - długość odcinka 0,41932 km 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach powyższego zamówienia obejmuje: 1) roboty pomiarowe - 0,41932 km; 2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozebranie nawierzchni istniejącego chodnika z płytek betonowych 35x35x5 - 403,50 m2, z bloczków betonowych 76,00 m2, krawężników betonowych - 350,80 m, obrzeży betonowych gr. 8 cm - 483,10 m, obrzeży betonowych gr. 6 cm - 83,02 m, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki); 3) budowę chodnika dla pieszych o szerokości 2,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej kolor szary z paskiem z kostki czerwonej szer. 0,20 m w odległości 0,50 m od krawężnika) - 671,00 m2; 4) wykonanie zjazdów do nieruchomości na szerokości chodnika (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej w kolorze grafitowym) - 197,80 m2; 5) wbudowanie krawężników 15x30 cm na ławach betonowych z oporem - 328,30 m, obrzeży betonowych 8x30 cm na ławach bet. z oporem - 81,20 m, obrzeży 6x20 cm - 7,77 m 6) elementy odwodnienia - ściek przykrawężnikowy z betonowej kostki brukowej - 86,55 m2, studzienki ściekowe - 6 szt, przykanaliki z rur PVC PP SN 8 ?160 mm - 40,0 m 7) humusowanie, profilowanie, plantowanie i obsianie trawą pasa zieleni - 170,20 m2; 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Ostateczne rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o obmiar powykonawczy wykonanych robót, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót przewidzianych do wykonania określa przedmiar robót - załącznik nr 5 3) Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne przykładowe w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego. 4) Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania i zabezpieczenia robót przed przystąpieniem do robót. 6) Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 7) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: 1. Projekt umowy- załącznik nr 4 do siwz 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332227
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach