Przetargi.pl
Przebudowa budynku socjalnego znajdującego się na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu etap I

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku socjalnego znajdującego się na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy o pomieszczenia techniczne istniejącego budynku socjalnego na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu - etap I. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Przebudowę pomieszczeń w istniejącym budynku socjalnym z przystosowaniem do nowych funkcji. Projektowane pomieszczenia: - portiernia - 12,00 m2 -jadalnia - 31,40 m2 - kuchnia - 10,00 m2 - wc - 2,20 m2 - magazyn - 7,00 m2 - pomieszczenie porządkowe - 3,00 m2 - szatnia czysta - 28,50 m2 - węzeł sanitarny - 25,40 m2 - szatnia brudna - 31,10 m2 - wc - 5,80 m2 - pralnia i suszarnia - 14,40 m2 - magazyn na odzież sezonową - 20,20 m2 - korytarz - 8,40 m2 - korytarz - 8,30 m2 - korytarz - 8,20 m2 - korytarz - 11,90 m2 - wiatrołap - 2,17 m2. W ramach przebudowy pomieszczeń należy wykonać: - demontaż: stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek działowych, ogniomurów i warstw pokryciowych na dachu, - demontaż warstw posadzek wraz z podkładami na grubość około 40 cm, - demontaż wewnętrznych instalacji wod-kan, co i instalacji elektrycznych, - montaż nowych ścianek działowych, warstw podkładowych i posadzek, - nową konstrukcję stalową dachu wraz z warstwami pokryciowymi, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - likwidację pomieszczenia kotłowni poprzez częściowe zasypanie do poziomu istniejącego parteru, - wzmocnienie ław fundamentowych poprzez wykonanie ich poszerzenia, - wykonanie izolacji pionowej p.wilgociowej ścian fundamentowych, - termoizolację budynku. 2.2. Dobudowę od strony zachodniej nowych pomieszczeń technicznych o powierzchni użytkowej 47,20 m2. Projektowane pomieszczenia w nowej części budynku: - kotłownia - 16,70 m2 - skład opału - 10,50 m2 - rozdzielnia - 7,60 m2 - magazyn - 12,40 m2. W ramach dobudowy należy wykonać: - roboty ziemne, - ławy i stopy fundamentowe - żelbetowe, - ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku, - elementy konstrukcje żelbetonowe, - strop Teriva I, - montaż konstrukcji stalowej dachu, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty wewnętrzne wykończeniowe. 2.3. Wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych : - tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych kat. III, - posadzek z płytek gres wraz z warstwami izolacyjnymi i podkładami, - wykończenie wewnętrzne ścian: pomieszczenia socjalne, sanitarne i szatnie ściany wyłożyć glazurą, na korytarzach lamperie malowane farbami olejnymi, - parapety wewnętrzne z płytek gres, - malowania i powłoki zabezpieczającej ściany: ściany i sufit malowane farbami emulsyjnymi lub akrylowymi w kolorze wg. ustalonej kolorystyki na etapie wykonawstwa. 2.4. Wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych budynku socjalnego (stara i nowa część) tj.: - termoizolacja ścian metodą lekką mokrą, - ocieplenie dachu wełną mineralną, - pokrycie dachu blachą dachówkopodobną, - obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - obniżenie terenu wokół budynku o 20 cm oraz wykonanie opaski betonowej, - montaż daszków w lekkiej konstrukcji stalowej nad wejściami, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej. 2.5. Wykonanie instalacji elektrycznych tj.: - instalacji gniazd wtykowych, - instalacji oświetlenia ogólnego, - instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacji ochrony przepięciowej, - instalacji połączeń wyrównawczych, - instalacji ochrony odgromowej, - instalacji dodatkowej ochrony przed dotykiem pośrednim. W ramach prac wykonane zostaną: - wymiana opraw oświetleniowych z dostosowaniem oświetlenia pomieszczeń do aktualnie obowiązującej normy oświetleniowej, - wymiana gniazd wtyczkowych, - wymiana tablic rozdzielczych, - wymiana głównej linii wlz zasilającej nową rozdzielnicę GTR, - wymiana wszystkich obwodów zasilających istniejące i projektowane odbiorniki, - montaż instalacji odgromowej. 2.6. Wykonanie instalacji sanitarnych tj.: - instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacji mechanicznej, - przebudowę i remont przykanalika sanitarnego, - przeniesienie istniejącej kotłowni olejowej i magazynu oleju, do nowo dobudowanych pomieszczeń: w ramach zadania należy wykonać demontaż kotła de Dietrich GT 300 z palnikiem, zbiornika oleju ROTH 2000 i wszystkich urządzeń znajdujących się w istniejącej kotłowni a następnie ich montaż w nowej kotłowni. 2.7. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.8. Miejscem wykonania zamówienia jest teren Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski. 2.9. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 12.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach