Przetargi.pl
Przebudowa budynku przy ul. Strumykowej 21 w Suchej Górnej na mieszkania socjalne

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku przy ul. Strumykowej 21 w Suchej Górnej na mieszkania socjalne
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie - przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna, dz. Nr 149/1 oraz 150/6 obręb 0012 Sucha Górna, powiat polkowicki. Przedmiotem Zamówienia jest: w ramach zawartych umów nr BS15-00419 z dnia 30.03.2015 roku i BS15-00420 z dnia 12.03.2015 roku pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, a Gminą Polkowice o udzielenie finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat na „tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych”, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna, dz. Nr 149/1 oraz 150/6 obręb 0012 Sucha Górna, powiat polkowicki. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące działania: Część 1 - przebudowa: piwnic, parteru, do Ip włącznie oraz zagospodarowanie terenu, w tym przebudowa piwnic i lokali mieszkalnych w poziomie parteru i I piętra; wymiana klatki schodowej oraz stropu nad Ip; kompleksowa wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych, ze zmianą sposobu ogrzewania z ogrzewania elektrycznego lokalowego na centralne z kotłem gazowym; wykonanie wentylacji mechanicznej z wymiennikiem gruntowym i centralą; zamontowanie urządzeń fotowoltaiki z instalacją i panelami; termomodernizacja przegród; przyłącza i zagospodarowanie terenu oraz tzw. Koszty niekwalifikowane obejmujące przebudowę lokalu użytkowego. Część 2 – nadbudowa: poddasza i dachu, w tym całkowita rozbiórka poddasza nieużytkowego i nadbudowa nowego poddasza użytkowego z utworzeniem dodatkowych dwóch lokali mieszkalnych oraz pomieszczenia technicznego; wykonanie nowej konstrukcji, więźby, pokrycia i ocieplenia dachu; kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych elektrycznych, sanitarnych i wentylacyjnych; termomodernizacja przegród. W wyniku tego przedsięwzięcia powstanie: 1) w ramach przebudowy - 5 lokali socjalnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi 119,73 m2, w tym 107,62 m2 powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych; 2) w ramach nadbudowy - 2 lokale socjalne o łącznej powierzchni użytkowej 44,84 m2. Podstawą realizacji robót będą nw. dokumenty: 1. Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 05.11.2014 nr 783.2014; 2. Dokumentacja techniczna zamierzenia: 2.1.1. Projekt budowlany [skan dokumentacji – Głogów 15.05.2014 – InstalProjekt]: • Tom I Projekt zagospodarowania terenu, • Tom II Projekt architektoniczno-budowlany: inwentaryzacja, architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryczne i fotowoltaika; 2.1.2. Projekt budowlany jw. w wersji elektronicznej rysunki w formie edytowalnej [*.dwg], opis w *.pdf ; 2.1.3. Projekt budowlany / wykonawczy – Głogów III.2016 – „p.a. PROJEKT”- „Przebudowa istniejącego budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne. Zmiany do projektu podstawowego” – obejmujący zmiany do projektu podstawowego dla przebudowy budynku wielorodzinnego na mieszkania socjalne; zakres opracowania obejmuje ogólną charakterystykę zmian wraz z rysunkami architektoniczno-budowlanymi i konstrukcyjnymi wprowadzonych zmian; opracowanie traktować należy jako załącznik do projektu podstawowego wprowadzający zmiany nieistotne z punktu widzenia pozwolenia na budowę i zapisów Ustawy Prawo Budowlane. 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 4. Przedmiary –jedynie jako informacja pomocnicza. 5. Przedmiary szt. 3 [jedynie jako informacja pomocnicza - uwzględniająca prace wykonane do tej pory przez poprzedniego wykonawcę]. 6. Stan zaawansowania robót określa załącznik do SIWZ - „Aktualny stan techniczny budynku zlokalizowanego przy ul. Strumykowej 21 w miejscowości Sucha Górna gm. Polkowice”. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 7 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach