Przetargi.pl
Przebudowa budynku po policji na cele PCPR i innych użytkowników

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku po policji na cele PCPR i innych użytkowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku po policji na cele PCPR i innych użytkowników- etap I parter w ramach zadania: „Modernizacja obiektów należących do Powiatu- modernizacja pomieszczeń, do których planowane jest przeniesienie PCPR.” Wykonawca zobowiązuje się do przebudowy pomieszczeń na parterze, do których planowane jest przeniesienie PCPR (część I zamówienia) i/lub przebudowy trzech pomieszczeń na drugim piętrze (część II zamówienia) w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 12 w Gnieźnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA- przebudowa pomieszczeń na parterze, do których planowane jest przeniesienie PCPR w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 12 w Gnieźnie: a) instalacja hydrantowa dla całego budynku; b) roboty budowlano - konstrukcyjne parteru: roboty rozbiórkowe, roboty murowe i konstrukcyjne, roboty tynkarskie i okładzinowe, posadzki, malarskie,stolarka, ślusarka stalowa c) instalacje sanitarne parteru: instalacja c.o., instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarne, roboty demontażowe d) instalacja elektryczna parteru: zasilanie budynku, demontaż istniejących instalacji, instalacja oświetleniowa ( okablowanie, oprawy, osprzęt), pomiary elektryczne CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- przebudowa trzech pomieszczeń na drugim piętrze w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 12 w Gnieźnie. Pomieszczenie 2.05 (z kantorkiem), 2.15, 2.16 i korytarz 2.17. Roboty do wykonania: roboty rozbiórkowe: (wykucie z murów starych drzwi, demontaż okien, rozebranie posadzki, zerwanie tapet), w zakresie stolarki okiennej 2.15 i 2.16, w zakresie stolarki drzwiowej z futrynami- 5 szt., w zakresie wykładzin podłogowych, w zakresie lamp oświetleniowych 2.15, 2.16, 2.17- 6 szt. ogółem, uzupełnienie osprzętu elektrycznego, wymiana zaworów grzejnikowych - 2 szt., roboty malarskie: zerwanie tapet, szpachlowanie, malowanie pomieszczeń. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje załączony projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Zamawiając uzyskał wymagane pozwolenie na budowę. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający nie później niż w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy (wynagrodzenie ryczałtowe) dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie wystawionej faktury w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z podpisanym ostatecznym protokołem odbioru robót do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, który wyznaczy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Odbioru dokona powołana przez Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego komisja odbiorowa. Warunkiem koniecznym przyjęcia odbioru zrealizowanych prac jest wcześniejsze pisemne zgłoszenie wykonanych prac do odbioru oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej (4 egzemplarze inwentaryzacji powykonawczej, w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną). Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów i pomiarów elektrycznych. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Termin przystąpienia Zamawiającego do odbiorów nastąpi w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w złożonej ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne postanowienia: Wykonawca oświadcza, że zna cel i sposób wykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o jakichkolwiek przeszkodach w realizacji przedmiotu umowy zgodnie z umową. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia dla Wykonawcy dokumentacji oraz informacji niezbędnych do realizacji przez niego niniejszej umowy. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o napotkanych problemach mogących wpłynąć negatywnie na możliwość realizacji umowy przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: część I zamówienia- Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych polskich: trzy tysiące 00/100), część II zamówienia- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymogu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach