Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę konsumpcyjną w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Karolewo 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7524753 , fax. 89 7524753
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
    Karolewo 12 12
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7524753, fax. 89 7524753
    REGON: 28026065200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę konsumpcyjną w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę konsumpcyjną w Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie. Zakres prac ; Branża budowlana Przebudowa przedmiotowego budynku polega na rozbiórce istniejącego pokrycia z blachy trapezowej oraz konstrukcji drewnianej dachu. Należy również rozebrać uszkodzony mur, uszkodzone ściany i ławy fundamentowe. Nowe ławy fundamentowe wykonać z betonu B20 o szer. 60cm, wys. 40cm, zbrojone konstrukcyjnie prętami 4x12mm ze stali 34GS oraz strzemionami ?6 co 30cm ze stali St0S. Izolacja przeciwwilgociowa pozioma 2xpapa na lepiku, pionowa folia kubełkowa. Posadowienie ław fundamentowych poniżej strefy przemarzania (1,20m poniżej istniejącego terenu) i na poziomie istniejących fundamentów budynku na gruncie rodzimym. W ławach należy zabetonować pręty startowe rdzeni żelbetowych. Ściany fundamentowe wylewane z betonu B20 lub z bloczków betonowych gr. 24cm na zaprawie cementowej ocieplone styropianem gr. 8cm FS20. Ściany zewnętrzne z gazobetonu gr. 24cm, ocieplone styropianem FS 15 gr. 12cm z osiatkowaniem oraz wyprawą - tynk szlachetny w kolorze jasnym. Wieńce żelbetowe monolityczne z betonu B20 zbrojone prętami #12 ze stali AIII i strzemionami ?6 ze stali A0. W ścianie fundamentowej i ścianie nadziemia należy wykonać rdzenie żelbetowe z betonu B20 zbrojone prętami #12 ze stali AIII i strzemionami ?6 ze stali A0. Ścianki działowe z płyt GK na stelażu metalowym gr. 10cm. Nadproża z belek prefabrykowanych żelbetowych typu L-19 oraz żelbetowe monolityczne łukowe nad oknami z betonu B20 zbrojone prętami 4#12 ze stali AIII i strzemionami ?6 ze stali A0 co 15cm. Należy wykonać nadproże stalowe w ścianie nośnej między salą konsumpcyjną a budynkiem szkolnym. Projektowane nadproże z belek stalowych 4xIPE 140 (belki skręcone ze sobą parami). Nadproże stalowe należy wykonać następująco: - w ścianie istniejącej wyciąć bruzdę na belkę nadprożową 2xIPE 140 z jednej strony ściany. W części przypodporowej należy wykonać poduszkę cementową gr. 5cm z zaprawy cementowej M10 pod projektowane nadproże stalowe, - ułożyć belkę nadprożową 2xIPE 140 w bruździe na wcześniej wykonanych poduszkach cementowych marki M10 gr. 5cm, - obetonować belkę tak by beton wypełniał przestrzeń nad i pod belką - beton B20, - po związaniu zaprawy (min. 7 dni) wyciąć bruzdę na drugą belkę nadprożową po drugiej stronie ściany, - ułożyć belkę nadprożową 2xIPE 140 w bruździe na wcześniej wykonanych poduszkach cementowych z zaprawy cementowej marki M10 gr. 5cm, - zabetonować przestrzeń nad drugą belką stalową - beton B20, - po związaniu zaprawy (min. 7 dni) wyciąć/rozebrać część ściany pod nadprożem po uprzednim zbiciu tynku w celu sprawdzenia czy nie występują istniejące przewody elektryczne, - zamocować siatkę Rabitza do belek stalowych - oparcie belek na murze 20cm. Projektowany nowy dach drewniany o konstrukcji krokwiowej (krokwie 8x20cm, murłat 14x14cm drewno C27, ocieplony wełną mineralną miękką gr. 18cm, pochylenie połaci dachowej 12° (w nawiązaniu do stanu pierwotnego), dach pokryty blachodachówką w kolorze czerwonym (w nawiązaniu do budynku szkolnego). Murłat mocowany zatopionymi w wieńcu kotwami M12 co 80cm. Murłat przy ścianie budynku szkolnego (belka oczepowa) mocowany do ściany nośnej z cegły ceramicznej pełnej za pomocą kotew M12 co 80cm. Wszystkie elementy drewniane konstrukcji dachu wraz z deskowaniem, łatami i kontrłatami należy zabezpieczyć środkiem ogniochronnym i grzybobójczym. Schody wewnętrzne o konstrukcji żelbetowej o gr. płyty 14cm z betonu B20 zbrojone prętami #12 ze stali AIII co 12cm oparte na ubitym podkładzie piaskowym. Dylatacja ze styropianu gr. 2cm pomiędzy istniejącym budynkiem i projektowaną przebudową. Stolarka okienna PCV w kolorze białym, drzwi zewnętrzne drewniane w kolorze brązowym, drzwi wewnętrzne płycinowe typowe. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej w kolorze brązowym. Tynki wewnętrzne na ścianach kat. III cem. - wap., Na sufitach (poddasze) płyty GK na stelażu metalowym szpachlowane gładzią gipsową, Podłoga - gres Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniu WC ściany do wysokości 2,0m należy wyłożyć glazurą. Meble do Sali konsumpcyjnej powinny być wykonane z materiałów gładkich, łatwo zmywalnych, odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych. 8. Naprawa elewacji budynku szkolnego Należy skuć zniszczone i niestabilne tynki na zewnątrz elewacji i wykonać nowe w nawiązaniu do istniejącej struktury i wzoru. Przed wykonaniem nowych tynków należy zmyć ścianę wodą pod wysokim ciśnieniem. Do uzupełnienia tynków należy użyć gotowych zapraw tynkarskich firmy Bayosan, Mapeii, Remmers, Sto- Ispo lub innej firmy o równoważnych parametrach. Tynk powinien być dwuwarstwowy, po wstępnej obrzutce szczepnej pierwsza jako podłoże gruboziarnista, kolejna wierzchnia z kolei powinna być wykonana ze szpachli odpowiadającej strukturze istniejącego tynku oraz z utrzymaniem wzoru pierwotnego naturalnego koloru oraz faktury tynku. Branża elektryczna - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu, - instalację zasilającą gniazda 1-fazowe ogólnego przeznaczenia zasilaną z istniejącego obwodu gniazd wtykowych, - instalację oświetlenia wewnątrz pomieszczenia sali konsumpcyjnej wraz z toaletami zasilaną z istniejącego obwodu oświetleniowego oraz doświetlenie wyjść z budynku (z sali konsumpcyjnej), - instalację wyrównawczą i ochrony od porażeń poprzez samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-S. Branża sanitarna - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja wody zimnej - instalacja kanalizacji sanitarnej Szczegółowy opis zakresu prac stanowi załącznik do SIWZ dokumentacja projektowa pn.: Projekt przebudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę konsumpcyjną wykonaną przez : branża budowlana - mgr inż. Eugeniusza Donat branża elektryczna - mgr inż. Krystiana Kuriatę branża sanitarna - mgr inż. Marcina Daniów 2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi. Wymagania określone zostały w dokumentacji projektowej pn.: Projekt przebudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na salę konsumpcyjną wykonaną przez : branża budowlana - mgr inż. Eugeniusza Donat branża elektryczna - mgr inż. Krystiana Kuriatę branża sanitarna - mgr inż. Marcina Daniów Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do SIWZ. 3). Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: . organizację , zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; . ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami; . zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów . zapewnienie na obszarze wykonywanych robót należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów bhp; . utrzymanie obszaru wykonywania robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; . zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz zagospodarowaniem wszelkich materiałów i odpadów powstałych w toku realizacji zamówienia; . uporządkowanie obszaru wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z zagospodarowaniem odpadów powstałych w toku realizacji zmówienia - w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. Odpady wykonawca zobowiązany jest poddać procesom odzysku lub unieszkodliwienia - zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14-12-2012r o odpadach (Dz.U. z 2013 roku, poz.21 z późn. zm.) 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał Równoważny - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych. 5) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 6)Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia na etapie przygotowania do złożenia oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy Olsztyn 48 1010 1397 0016 0313 9120 0000 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 31.08.2015 r. do godz. 1000, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw ,listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane i wbudowane materiały / wyroby budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.karolewo.fc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach