Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III Publicznej Szkoły Podstawowej w Przedmościu

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 359 10 09 , fax. 34 3592-469
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
    Plac Grunwaldzki 13 13
    46-320 Praszka, woj. opolskie
    tel. 34 359 10 09, fax. 34 3592-469
    REGON: 00052788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III Publicznej Szkoły Podstawowej w Przedmościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej w Przedmościu, ul. Główna 22, 46-320 Praszka; w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach -Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Tytuł projektu -Dobry start w przyszłość współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe. Projekt przewiduje realizację 5 rodzajów zajęć przez 41 tygodni w klasach I-III (śr. po 1 godz. z każdego rodzaju zajęć, a zajęcia wyrównawcze będą po 2 godziny w tygodniu). Z każdego przedmiotu odbędzie się 41 godzin zajęć z wyjątkiem zajęć wyrównawczych po 82 godziny a suma wszystkich odbytych zajęć to 246 godzin. Wszystkie zajęcia będą odbywały się poza podstawą programową. Zajęcia odbywać się będą w przedziałach czasowych II - VI 2013 oraz IX 2013 - V 2014. Ilość tygodni zajęć w poszczególnych miesiącach: luty 2013 r. - 1 tydzień zajęć, marzec 2013 r. - 3 tygodnie zajęć, kwiecień 2013 r. - 3 tygodnie zajęć, maj 2013 r. - 3 tygodnie zajęć, czerwiec 2013 r. - 3 tygodnie zajęć, wrzesień 2013 r. - 3 tygodnie zajęć, październik 2013 r. - 4 tygodnie zajęć, listopad 2013 r. - 4 tygodnie zajęć, grudzień 2013 r. - 2 tygodnie zajęć, styczeń 2014 r. - 2 tygodnie zajęć, luty 2014 r. - 3 tygodnie zajęć, marzec 2014 r. - 4 tygodnie zajęć, kwiecień 2014 r. - 3 tygodnie zajęć, maj 2014 r. - 3 tygodnie zajęć. Celem zajęć jest: wyrównywanie szans edukacyjnych przezwyciężających bariery w dostępie do wysokiej jakości usług edukacyjnych. Wspieranie procesu samodzielnego zdobywania, utrwalania i wykorzystania wiedzy przez uczniów mających trudności w nauce, dążących do podniesienia kompetencji kluczowych i wyników sprawdzianów zewnętrznych. Rozwijanie zainteresowań, zdolności i aspiracji przez rozszerzanie oferty zajęć pozalekcyjnych. Budowanie systemu wsparcia dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym zapewnienie pomocy specjalistycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach