Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć dodatkowych zawodowych z wykorzystania Nowoczesnych Technologii Informacyjnych (ITC) w ramach zadania Zawód w przyszłości dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu Dobrze mieć zawód w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Starostwo Powiatowe w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6154444 , fax. 087 6154445
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gołdapi
    ul. Krótka 1 1
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6154444, fax. 087 6154445
    REGON: 51143397600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć dodatkowych zawodowych z wykorzystania Nowoczesnych Technologii Informacyjnych (ITC) w ramach zadania Zawód w przyszłości dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu Dobrze mieć zawód w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dobrze mieć zawód mających na celu nabycie przez uczniów Technikum w Gołdapi i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Gołdapi umiejętności wykorzystania Nowoczesnych Technologii Informacyjnych (ITC) w ramach zadania Zawód w przyszłości. Zajęcia realizowane będą w 2 częściach w grupach 15 osobowych po 2 godziny tygodniowo przez okres 43 tygodni, od lutego 2014 roku do czerwca 2015 roku. Każda część realizuje 86 godzin ( 2x86, tj. 52 godziny w 2014 roku i 34 godziny w 2015 roku) Część 1 - ICT w produkcji (86 godzin). Uczniowie Uczący się zawodów mechanicznych nauczą się programowania obrabiarek numerycznych CNC. Część 2 - ICT w logistyce (86godzin). Celem zajęć jest nabycie umiejętności w zakresie komunikacji i rozwiązań ICT w logistyce , w programie zajęć należy zawrzeć e-logistykę. 4. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według programów i harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez kierownika projektu. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów dla każdej prowadzonej przez niego grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty dyrektora szkoły. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika/koordynatora projektu, 2) prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3) współpracować z rodzicami/opiekunami prawnymi oraz wychowawcami, 4) promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 5) po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach