Gmina Sierakowice ogłasza przetarg
- Adres: 83340 Sierakowice, ul. Lęborska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 819 500 , fax. 586 819 575
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
ul. Lęborska 30
83340 Sierakowice, woj. pomorskie
tel. 586 819 500, fax. 586 819 575
REGON: 19167497700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych i miejsc publicznych w Gminie Sierakowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: a) odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, przy ul. Brzozowej 2a w Sierakowicach, zwanego w dalszej części jako PSZOK, b) obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Brzozowa 2a w Sierakowicach, c) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z koszy ulicznych i odpadów luzem z miejsc publicznych na terenie Gminy Sierakowice, d) zbieranie i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Sierakowice. Okres świadczenia usługi : od 1-07-2018r. do 30-06-2019r. 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ROŚ.271.4.2018 / na „Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych i miejsc publicznych w Gminie Sierakowice”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiającego zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium zostanie załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: i. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy, prowadzony przez właściwy organ, obejmujący co najmniej odpady określone kodami: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07; ii. posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymagany zgodnie z art. 7 dnia z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym i art. 235 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21); iii. posiada zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j, Dz. U. z 2016 poz. 1987 ze zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach. Zezwolenie lub zaświadczenie, powinno obejmować, co najmniej odpadów o następujących kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 06, 17 01 80, 17 01 82, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 04 07, 17 06 04, 17 06 01 i 17 06 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 11, 20 01 21, 20 01 23, 20 01 32, 20 01 31, 20 01 34, 20 01 33, 20 01 35, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99; iv. posiada właściwe zezwolenie Powiatowego Inspektora Weterynarii w Kartuzach na prowadzenie działalności w zakresie: zbierania, transportu zwłok zwierzęcych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) a-b SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (zgodnie z opisem w rozdziale V pkt. 3 i 4 SIWZ). 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej(zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gniewino w okresie od 2 stycznia 2023r. do 30 czerwca 2023r.
Dodano: 2022-10-12 - DZP/34/22 ODBIÓR TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH
Dodano: 2022-10-03 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w oparciu o składowisko e Chlewnicy
Dodano: 2021-02-02 - Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektu POiŁ Skowronki administrowanego przez 22. BLT w Malborku
Dodano: 2021-01-12 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielno
Dodano: 2021-01-11 - Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektów administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2021-01-08 - Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektu POIŁ Skowronki administrowanego przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku”- II postępowanie
Dodano: 2020-12-21 - "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na teresnie gminy Chmielno"
Dodano: 2020-12-02 - Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektów administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2020-12-02 - Świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych ulegających biodegradacji z terenów administrowanych przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku w latach 2021-2022
Dodano: 2020-11-18