Przetargi.pl
PROWADZENIE NAUKI PŁYWANIA ORAZ INNYCH ZAJĘĆ RUCHOWYCH W WODZIE W AQUAPARKU TARNOWSKIE TERMY SP. Z O.O. W TARNOWIE PODGÓRNYM

Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 164 705
  • Data zamieszczenia: 2017-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowskie Termy Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 104
    62080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 618 164 705
    REGON: 30221154200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE NAUKI PŁYWANIA ORAZ INNYCH ZAJĘĆ RUCHOWYCH W WODZIE W AQUAPARKU TARNOWSKIE TERMY SP. Z O.O. W TARNOWIE PODGÓRNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie kadry instruktorskiej do prowadzenia zorganizowanych grupowych i indywidualnych zajęć nauki pływania oraz doskonalenia pływania, zajęć dla niemowląt, aerobiku w wodzie, zajęć fitness i innych zajęć (w wodzie oraz półkolonii na obiekcie krytej pływalni Aquaparku Tarnowskich Term. 2.Miejsce świadczenia usług: Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym ul. Nowa 54. 3.Usługa obejmuje prowadzenie zajęć zorganizowanej nauki pływania oraz doskonalenia pływania na terenie Aquaparku Tarnowskie Termy (dalej obiektu), w dniach od poniedziałku do niedzieli według ustalonego miesięcznego harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego, z pominięciem wszystkich przerw w funkcjonowaniu obiektu Zamawiającego. 4. Usługa ma być realizowana w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia Aquaparku, przez kadrę instruktorską posiadającą wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia/kwalifikacje/ certyfikaty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ oraz: a) badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku instruktora nauki pływania, b) aktualne badania do celów sanitarno- epidemiologicznych, c) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. 8. Przez 1 godzinę świadczenia usługi Zamawiający rozumie wykonywanie czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (prowadzenia zajęć) w ciągu 45 minut. 5.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedłożenia do zatwierdzenia Zamawiającemu programu zajęć nauki pływania oraz innych realizowanych projektów w terminie uzgodnionym przez Strony, 2) prowadzenia na bieżąco dokumentacji z zajęć nauki i doskonalenia pływania, 3) przekazywania do 10 dnia każdego miesiąca oświadczenia o ilości przepracowanych godzin w miesiącu poprzednim, z uwzględnieniem ich rodzaju, 4) zapoznania Instruktorów z regulaminami obowiązującymi u Zamawiającego, 5) ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób pozostających pod jego opieką w czasie prowadzonych zajęć, 6) sprawdzenia każdorazowo, przed przystąpieniem do zajęć, stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć. W przypadku nieprawidłowości należy natychmiast poinformować o zaistniałym stanie przedstawiciela Zamawiającego, 7) dbania o środowisko świadczenia usług oraz konserwację sprzętu sportowego, 8) przedkładania Zamawiającemu najpóźniej do 28 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, imiennego harmonogramu świadczenia usług obejmujący wszystkie dni następnego miesiąca. Wszelkie zmiany w harmonogramie muszą być nanoszone na bieżąco, 9) pomocy w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych, pólkolonii oraz zawodów, 10) dbania o dobre imię Zamawiającego, 11) współdziałania z pracownikami Zamawiającego oraz z tzw. służbami Zamawiającego, w szczególności z pracownikami obsługi technicznej oraz pracownikami serwisu sprzątającego, a także z wszelkimi innymi podmiotami świadczącymi na rzecz Zamawiającego stałe usługi na obiekcie, w zakresie właściwego funkcjonowania i eksploatacji Aquaparku, 12) przestrzegania procedur oraz regulaminów Zamawiającego. 6.Instruktorzy zobowiązani są do sporządzania dziennego raportu obejmującego dokładny czas świadczenia usług. 7.Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody na osobie lub mieniu w związku z realizacją niniejszej Umowy. Wykonawca ponosi też odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania Umowy. 8.Przedmiotowe usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu podejmowania przez osoby, którymi Wykonawca realizuje zamówienie dodatkowej działalności tożsamej z wykonywaną w miejscu i czasie świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek w udostępnionych Wykonawcy do używania pomieszczeniach. 11.Wykonawca odpowiada za wypadki, kontuzje (itp. zdarzenia) osób, którym powierzył wykonanie usługi, nie wynikające z winy Zamawiającego, 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad świadczeniem usługi w zakresie przedmiotu zamówienia. Pracownik upoważniony przez Zamawiającego ma prawo w dzienniku pracy instruktorów wpisywać uwagi dotyczące niewykonania, nienależytego wykonania lub zaniedbań w wykonaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 13.Zamawiający wprowadza całkowity zakaz korzystania - przez podejmowania przez osoby, którymi Wykonawca realizuje zamówienie - z telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych podczas świadczenia usług – poza wyjątkowymi sytuacjami zagrożenia zdrowia i życia ludzkiego lub mienia. Za każdy zaistniały przypadek korzystania/używania z telefonu komórkowego lub innego urządzenia elektronicznego w celach innych niż zaalarmowanie o zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego lub mienia Wykonawca zapłaci karę umowną. 14.Zmiany oraz zastępstwa osób prowadzących zajęcia powinny być ustalane z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. 15.Wykonawca zapewnia obsługę instruktorską wg grafiku prowadzonych zajęć Zajęcia dla grup szkolnych prowadzone będą od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem planowanych zajęć szkolnych. 16. Zajęcia indywidualne odbywają się w umówionych między instruktorem a Klientem terminach, po uprzedniej akceptacji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 17. Jeden instruktor może prowadzić zajęcia maksymalnie z 15 uczestnikami. 18. Instruktor prowadzący zajęcia jest zobowiązany do każdorazowego sprawdzania obecności na zajęciach i prowadzenia dokumentacji dotyczącej monitorowania postępów w nauce uczestników zajęć. 19. Instruktor prowadzący zajęcia zobowiązany jest do przygotowania sprzętu sportowego potrzebnego do przeprowadzenia zajęć, każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć z co najmniej 5. minutowym wyprzedzeniem. 20. Instruktor po przeprowadzeniu zajęć zobowiązany jest do zebrania oraz odkładania sprzętu sportowego do odpowiednich pojemników w wyznaczonym pomieszczeniu. 2zatwierdzonego przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zajęć pełne bezpieczeństwo w trakcie prowadzonych zajęć, tj. od momentu przejęcia uczestników od opiekunów do zakończenia zajęć i przekazania uczestników pod opiekę osób za nich odpowiedzialnych (rodziców/ opiekunów). 22.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną obsadę instruktorską prowadzonych zajęć. 23. Przewidywana (szacunkowa) ilość godzin realizacji zamówienia (przez okres umowny) oraz zakres: 1) Grupowa nauka i doskonalenie pływania (szkoły) - 7580 godz., 2)Nauka pływania i doskonalenie pływania (akademia) - 5410 godz., 3)Indywidualna nauka pływania -5300 godz., 4)Aqua aerobik - 114 godz., 5)Akademia bobasa - 476 godz., 6)Zajęcia ruchowe w wodzie (gimnastyka/ korekcyjne) - 40 godz., 7)Półkolonie/1 opiekun - 720 godz. 24. Wskazana w pkt. 23 ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią a także zmianą godzin pracy obiektu. Ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakresów opisanych w przedmiocie zamówienia w krotności zmiennej, tj. innej niż oszacowana w zakresie określonym w pkt. 23, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie PLN: dziesięć tysięcy). 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe na pierwsze i każde następne pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego W banku PKO BP nr 51 1020 4027 0000 1402 1248 6223, z dopiskiem „wadium – PROWADZENIE NAUKI PŁYWANIA”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert – w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) oryginału dokumentu oraz załączenia do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 9.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.8 i 9.9 SIWZ. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Prawa zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Prawa zamówień publicznych publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach