Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
- Data zamieszczenia: 2010-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
ul. Krzywa 1 1
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
REGON: 00052395600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Nowy Targ poprzez sport w zimowej dyscyplinie olimpijskiej podczas meczów ligowych, międzynarodowych i towarzyskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Nowy Targ poprzez sport w zimowej dyscyplinie olimpijskiej podczas meczów ligowych, międzynarodowych i towarzyskich. 2. Promocja powinna się odbywać w następujący sposób: 1/ wpisanie nazwy Nowy Targ do oficjalnej nazwy klubu, 2/ możliwość bezpłatnego wykorzystania wizerunku logotypu klubu oraz wizerunku zawodników (do celów promocji Miasta), w tym: - co najmniej jednego reprezentanta kraju, 3/ kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Nowy Targ w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową (wykorzystanie nazwy klubu wraz ze wzmianką o Nowym Targu). Relacje z mediów, zdjęcia, migawki ze spotkań klubu mają ukazywać się w następujących mediach: - przynajmniej jeden raz w gazecie, - przynajmniej jeden raz na portalu internetowym po każdym przeprowadzonym spotkaniu (rozgrywkach), 4/ zapewnienie udziału co najmniej jednego zawodnika wykonawcy w reprezentacji Polski. 5/ obecność logo Miasta Nowy Targ na wszystkich dostępnych nośnikach reklamowych będących w dyspozycji klubu, 6/ zapewnienia co najmniej jednej transmisji w telewizji o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym z zawodów sportowych z udziałem zawodników wykonawcy, 7/ wykonanie i umieszczenie w sposób widoczny dla publiczności i mediów - nazwy i herbu Miasta Nowy Targ - na ubiorach sportowych zawodników, które będą prezentowane podczas rozgrywek ligowych (meczów towarzyskich i międzynarodowych które zostaną rozegrane) oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników wykonawcy, jak również podczas treningów, 8/ prezentowanie nazwy Miasta Nowy Targ, jego herbu i materiałów promocyjnych w czasie rozgrywanych zawodów wyjazdowych, np. w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, 9/ wywieszenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji wykonawcy banerów promujących Miasto Nowy Targ podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników wykonawcy, 10/ zamieszczenie logotypu Miasta Nowy Targ na wszelkich materiałach poligraficznych związanych z działalnością wykonawcy w ramach rozgrywek sportowych (plakaty, zaproszenia, bilety, itp.) po uzyskaniu uprzedniej akceptacji projektu graficznego przez zamawiającego, 11/ informowanie publiczności w trakcie meczów o współpracy drużyny z Miastem Nowy Targ, 12/ zamieszczenie na stronie interentowej Klubu logo Miasta wraz z linkiem na stronę internetową Miasta oraz informacji o udziale Miasta w realizacji powyższego przedsięwzięcia, 13/ zamieszczenie w oficjalnym mailingu wykonawcy (przez cały czas trwania umowy) widocznego i wyeksponowanego zapisu informującego o wsparciu finansowym Miasta Nowy Targ, 14/ zapewnienie co najmniej jednej wejściówki pracownikowi Urzędu Miasta Nowy Targ na wszystkie mecze celem kontroli wywiązywana się z postanowień umowy, 15/ trwałe udokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podjętych przez wykonawcę za pomocą wydruków, wycinków prasowych (lub kserokopii), płyt CD, zdjęć, filmów itp., 16/ wykazanie się przez wykonawcę własną inicjatywą w zakresie promocji Miasta Nowy Targ poprzez sport, 17/ zorganizowanie w szkołach prowadzonych przez zamawiającego spotkań promujących sport /minimum dwóch/ i zachęcających do uprawiania sportu oraz kibicowania jak również bezpłatne przekazanie 100 sztuk biletów /na cały sezon/ dla młodzieży szkolnej na zawody sportowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2016 r.
Dodano: 2016-03-22 - Przygotowanie i realizacja Małopolskiego Kina Letniego w ramach kampanii edukacyjnej pn. Ja Małopolska.
Dodano: 2015-07-08 - Realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-05-15 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2015 r.
Dodano: 2015-04-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektu pn.: Przebudowa linii tramwajowej KST etap II B (Lipska-Wielicka) wraz z układem drogowym w Krakowie. Znak sprawy 5/III/2015
Dodano: 2015-04-10 - Działania informacyjno - promocyjne dla projektu Gospodarka wodno - ściekowa w Krakowie - Etap IV
Dodano: 2015-04-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektu pn.: Przebudowa linii tramwajowe KST etap II B (Lipska-Wielicka) wraz z układem drogowym w Krakowie.Znak sprawy 4/I/2015.
Dodano: 2015-01-22 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektu pn.: Przebudowa linii tramwajowej na odcinku Rondo Mogilskie - al. Jana Pawła II - Plac Centralny wraz z systemem sterowania ruchem w Krakowie. Znak sprawy 4/VIII/2014
Dodano: 2014-08-28 - Promocja i reklama w ramach bieżącej działalności BWA do końca 2014 roku
Dodano: 2014-04-03 - Promocja Projektu System kanalizacyjny dorzecza górnej Skawy w miejscowości Białka na terenie Gminy Maków Podhalański
Dodano: 2014-04-01