Przetargi.pl
Projektowanie i budowa dworca autobusowego w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i budowa dworca autobusowego w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie: koncepcji, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla budowy budynku dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu dworca na działkach ewid. Nr 793/13 i 793/15, położonych w Ropczycach, w zakresie umożliwiającym realizację inwestycji, z uwzględnieniem poniższych wymagań: 2.1. Zaprojektowanie dworca autobusowego spełniającego poniższe wymagania: 1) Przewiduje się obsługę komunikacyjną z istniejącej drogi łączącej ul. Zieloną z ul. Grunwaldzką. 2) Przyłączenie projektowanego obiektu do sieci zewnętrznych zgodnie z warunkami technicznymi gestorów mediów. 3) Dworzec autobusowy z budynkiem o niewielkiej powierzchni, około 60 - 100 m2 poczekalnia plus dodatkowe pomieszczą dla obsługi dworca, o minimum 4 stanowiskach przystankowych i 1 zatoce 2 stanowiskowej. 4) Budynek dworca jednokondygnacyjny, całoroczny, zaprojektowany w technologii tradycyjnej, obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 5) Budynek dworca winien mieć zaplecze sanitarne, poczekalnię, min. 2 biura dla przewoźników, kasę biletową dwustanowiskową, ewentualne miejsce na zamontowanie automatycznego biletomatu oraz miejsce na montaż bankomatu dostępnego z zewnątrz budynku. 6) Wymagane jest zastosowanie materiałów konstrukcyjnych i wykończeniowych o możliwie dobrej jakości i parametrach. Rozwiązania projektowe muszą opierać się na założeniach uzyskania bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego i użytkowania, a także zapewnienie dobrych do uzyskania warunków higienicznych. Proponowane materiały mają zapewnić maksymalnie długi okres istnienia budynku przy jednoczesnym zapewnieniu reprezentacyjnego wyglądu oraz zminimalizowania czasu pomiędzy remontami wynikającymi z normalnego użytkowania. 7) Zaprojektować należy zadaszenie nad zatokami węzła komunikacyjnego. 8) Należy przewidzieć oświetlenie stanowisk przystankowych. Oprawy LED na słupach stalowych lub aluminiowych. 9) Należy objąć zakresem projektu działkę 793/16, jednakże ma ona jedynie być przewidziana do rozbiórki istniejącej nawierzchni, zmiany lokalizacji wjazdu oraz uporządkowania terenu, ewentualnie do zorganizowania tymczasowego dworca/poczekalni na czas budowy nowego budynku. 2.2. Dodatkowo w ramach projektu należy przewidzieć n/w elementy: 1) rozkład jazdy na ekranach multimedialnych, 2) centralę telefoniczną, 3) monitoring, 4) wentylację mechaniczną i klimatyzację, odzysk ciepła, 5) instalację elektryczną tablicy informacyjnej rozkładu jazdy, zlokalizowaną przy wejściu do budynku, 6) nagłośnienie poczekalni i terenu zewnętrznego (w obrębie zadaszeń), 7) miejsce na kosze na śmieci na zewnątrz w formie zakrytego boxu, 8) projekt wnętrz, 9) instalację fotowoltaiczną, 10) odprowadzenie wód opadowych z możliwością jej ponownego wykorzystania, 11) oświetlenie terenu, 12) przebudowę istniejących sieci kolidujących z planowaną zabudową, 13) projekt węzła cieplnego lub przyłącza PEC, 14) projekt napisu świetlnego / iluminacji (oznakowanie budynku dworca) z ewentualnym logo, 15) uzgodnienie/opinię konserwatorską. 2.3. W ramach zamówienia należy opracować kompletną dokumentację projektowo-wykonawczą w tym: 1) koncepcję zawierającą część graficzną z zagospodarowaniem, rzutami kondygnacji i elewacjami, 2) wizualizacje przestrzenne całości inwestycji, budynku, wnętrz, zagospodarowania, 3) projekty budowlane dla wszystkich branż, 4) projekt stałej organizacji ruchu, 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie dla wszystkich ww. branż, 7) dokumentację geologiczną, charakterystykę energetyczną budynku oraz inne opracowania niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę i dla realizacji robót, 8) projekty wykonawcze dla wszystkich branż: architektonicznej, konstrukcyjnej oraz instalacyjnej, 9) projekty wykonawcze dla zagospodarowania terenu (kanalizacja deszczowa, drogi, miejsca postojowe, chodniki, oświetlenie, uzbrojenie i ogrodzenie terenu), 10) operat i uzgodnienie wodno-prawne, 11) projekt wykonawczy napisu świetlnego / iluminacji, 12) projekt wykonawczy wnętrz z rozrysowaniem szczegółów, przedmiarem i kosztorysem, 13) projekt terenów zielonych. 2.4. Dodatkowo w ramach zamówienia należy: uzyskać wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, wykonać badania geologiczne (geotechniczne warunki posadowienia), opracować aktualną mapę do celów projektowych, przygotować wnioski o wydanie niezbędnych warunków technicznych oraz pozwolenia na budowę wraz z załącznikami, wykonać inwentaryzację istniejących sieci, uzyskać umowy na wejście w teren oraz uzyskać pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy wraz z niezbędnymi opiniami branżowymi (bhp, sanepid, ppoż). 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania do uzgodnienia Zamawiającemu przygotowywanych w ramach zamówienia dokumentacji, a także do uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych, w szczególności w zakresie zmian wynikających z uzgodnień projektów. 2.6. Działki objęte projektowaniem są położone na obszarze MPZP nr 13/1/2018 r. uchwalonego Uchwałą Rady Miejskiej w Ropczycach Nr LIX/566/18 z dnia 15.10.2018 r. opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z dnia 15.11.2018 r. poz. 4848. Tekst i rysunek MPZP jest dostępny na stronach internetowych Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający nie wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach