Przetargi.pl
Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I Zadanie 1B: Przygotowanie i realizacja cyklu obejmującego 15 mikrowydarzeń, aktywizujących lokalne społeczności wokół działań wynikających z potrzeb mieszkańców, w obszarach rewitalizacji objętych projektem „Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I”, tj. w osiedlach: Łączna, Mickiewicza/Norwida oraz w dzielnicy Ząbkowice.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I Zadanie 1B: Przygotowanie i realizacja cyklu obejmującego 15 mikrowydarzeń, aktywizujących lokalne społeczności wokół działań wynikających z potrzeb mieszkańców, w obszarach rewitalizacji objętych projektem „Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I”, tj. w osiedlach: Łączna, Mickiewicza/Norwida oraz w dzielnicy Ząbkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. I. 1. Informacja o projekcie: Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I, realizowany jest na podstawie umowy nr UDA-RPSL.09.01.01-24-0325/17-00 przez Gminę Dąbrowa Górnicza (Lider Projektu – Partner Wiodący) w partnerstwie z Fundacja Imago z siedzibą we Wrocławiu (Partner 1) oraz Stowarzyszeniem „Razem w przyszłość” z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (Partner 2). Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 2.1. Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację cyklu 15 mikrowydarzeń, aktywizujących lokalne społeczności wokół działań wynikających z potrzeb mieszkańców, w obszarach rewitalizacji objętych projektem „Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I”, tj. w osiedlach: Łączna, Mickiewicza/Norwida oraz w dzielnicy Ząbkowice (Zasięg obszarów rewitalizacji opisany w Programie Rewitalizacji: Dąbrowa Górnicza 2022 (aktualizacja - 2016 r.), link: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5918&ident=97265). 2.2. Celem usługi jest aktywizacja i integracja mieszkańców obszarów rewitalizowanych, tj. pobudzenie aktywności osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu ubóstwa, bezrobocia lub wieku, w tym niepełnosprawności, zainteresowanie współdziałaniem z innymi mieszkańcami na rzecz rozwiązywania wspólnych problemów, wzmocnienie troski o najbliższe otoczenie. 2.3. Uczestnikami mikrowydarzeń będą mieszkańcy obszarów rewitalizacji – osoby objęte wsparciem w ramach projektu oraz osoby z ich otoczenia, tj. osoby w różnym wieku i o różnym stopniu sprawności (min. 15 uczestników dla każdego wydarzenia). 2.4. Liczba mikrowydarzeń organizowanych w poszczególnych obszarach rewitalizacji objętych Projektem wynosi: - Priorytetowy Obszar Rewitalizacji Osiedle Łączna: 5, - Priorytetowy Obszar Rewitalizacji Osiedle Mickiewicza/Norwida: 5, - Priorytetowy Obszar Rewitalizacji Ząbkowice: 5. 2.5. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zaprojektowania i zrealizowania działań aktywizacyjnych prowadzonych w terenie, spełniających jednocześnie wszystkie poniższe warunki: - mikrowydarzenia powinny być nastawione na umotywowanie mieszkańców do czynnego udziału w procesie rewitalizacji, w tym powinny umożliwić mieszkańcom angażowanie się w różnorodne działania na rzecz innych mieszkańców i lokalnej wspólnoty oraz przestrzeni w obszarze rewitalizacji, który zamieszkują; - mikrowydarzenia winny odbywać się w plenerze na obszarach rewitalizacji objętych projektem w bezpośrednim sąsiedztwie miejsc zamieszkania uczestników, przede wszystkim w podwórkach i innych miejscach sprzyjających osobistemu, kameralnemu kontaktowi z mieszkańcami; - podstawową i wymaganą formą organizacyjną działań będą mobilne punkty (namiot) umożliwiające organizowanie kilkugodzinnych kameralnych spotkań z mieszkańcami, zapewniających wystarczającą niezależność od warunków atmosferycznych; - działania muszą być dostępne dla różnych grup mieszkańców i właściwie dostosowane do ich potrzeb, ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem, takich jak np. dzieci i młodzież, osoby bezrobotne, seniorzy, osoby z niepełnosprawnościami. 2.6. Mikrowydarzenia inicjować mają współpracę mieszkańców, zachęcać do eksperymentowania w przestrzeni osiedlowej na rzecz rozwiązywania problemów, które dostrzegają wokół siebie, podejmować próbę kreowania liderów, którzy wykorzystując pomysły samych mieszkańców aktywizować ich będą do sąsiedzkiej pomocy i współdziałania, a także budowania poczucia wspólnoty. 2.7. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: a) sporządzenie harmonogramu terminów planowanych mikrowydarzeń i przekazanie go Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy, b) opracowanie szczegółowego scenariusza realizacji odrębnie dla każdego mikrowydarzenia zgodnie z założeniami określonymi w pkt. 3.3.2. SIWZ: - wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt szczegółowego scenariusza planowanego mikrowydarzenia na co najmniej 30 dni kalendarzowych przed dniem jego organizacji, - Zamawiający akceptuje scenariusz bez uwag lub w ciągu 2 dni roboczych przekazuje Wykonawcy uwagi do projektu scenariusza, - wykonawca w ciągu kolejnych 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu zmodyfikowany projekt scenariusza, - w przypadku dwukrotnego braku akceptacji projektu scenariusza bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionego projektu scenariusza, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych, c) przeprowadzenie mikrowydarzeń zgodnie z przyjętym scenariuszem, d) informowanie uczestników mikrowydarzeń o możliwości udziału w innych zadaniach realizowanych w ramach projektu poprzez dystrybucję ulotek, e) wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdego zorganizowanego wydarzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od uczestników mikrowydarzenia zgody na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku utrwalonego w formie fotografii. f) zapewnienie poczęstunku dla 15 uczestników mikrowydarzenia obejmującego: przerwę kawową i lunch tj. m.in. napoje zimne np. woda mineralna, soki i ciepłe np. herbata oraz kanapki, ciasto/drobne ciasteczka, ciepły posiłek. Całkowity koszt poczęstunku dla wszystkich uczestników 1 mikrowydarzenia – jaki powinien założyć w kalkulacji Wykonawca - wynosi 600,00 zł. Szczegółowy kosztorys wyżywienia zostanie przedstawiony wraz ze scenariuszem, g) opracowanie raportu z każdego przeprowadzonego mikrowydarzenia wraz z dokumentacją fotograficzną z przebiegu zorganizowanego wydarzenia i przekazanie Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych od daty organizacji danego mikrowydarzenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport w formie elektronicznej na nośniku CD oraz 1 egz. w wersji drukowanej, a dokumentację fotograficzną w formie elektronicznej na nośniku CD. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę, h) organizacja mikrowydarzeń w sposób zapewniający ich powszechną dostępność, w tym możliwość udziału w wydarzeniach osób niepełnosprawnych, i) zapewnienie nadzoru nad prawidłowym przeprowadzeniem mikrowydarzenia w osobie Koordynatora wydarzenia, który posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze marginalizowaną społecznością lokalną, j) zapewnienie udziału dwóch osób posiadających doświadczenie w pracy ze zmarginalizowaną społecznością lokalną, k) zebranie informacji o uczestnikach mikrowydarzenia z wykorzystaniem przekazanych przez Zamawiającego formularzy (Dane uczestników projektów RPO WSL 2014-2020) w sposób zapewniający przestrzeganie przepisów prawa o ochronie danych osobowych, l) organizacja mikrowydarzenia w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczestnikom, z zachowaniem wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, m) uporządkowanie terenu po zakończeniu mikrowydarzenia, n) udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego dotyczące przygotowania i realizacji zadania, w tym postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników przeprowadzonych wydarzeń, w terminach określonych przez Zamawiającego, o) współudział w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu, poprzez opracowanie informacji niezbędnych do właściwego przygotowania dokumentów sprawozdawczych, p) w związku z finansowaniem ze środków unijnych, Zamawiający zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych, q) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu, r) . Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.). Uwaga: W zakresie czynności określonych w pkt. 3.3.2.7. SIWZ komunikowanie się z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail. 2.8. Zamawiający zastrzega : - prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy, - prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) . 2.9. Okres realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2018 r. Liczba mikrowydarzeń: 15 Minimalny czas trwania 1 mikrowydarzenia: 6 godz. Minimalna oczekiwana liczba uczestników dla 1 mikrowydarzenia: 15 osób. Realizacja usługi: w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00-18.00 Koszt jednego mikrowydarzenia nie może przekroczyć 8.000,00 zł brutto. 2.10. Materiały informacyjno-promocyjne niezbędne do realizacji usługi, wykonuje Zamawiający, po ustaleniu z Wykonawcą ich treści. Za dystrybucję ulotek i plakatów na terenach objętych mikrowydarzeniami odpowiedzialny będzie Wykonawca. II. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). III. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, W związku z charakterem przedmiotu usługi Zamawiający wprowadza regulacje w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie powszechnej dostępności, w tym możliwości czynnego udziału w organizowanych wydarzeniach przez osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98350000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. metodologia i sposób realizacji zamówienia (wstępny scenariusz) złożona do oferty zgodnie z poniższymi wymaganiami: Wstępny scenariusz ma zawierać zarys 15 mikrowydarzeń ze szczególnym uwzględnieniem: - tematu (precyzyjnie określającego czego dotyczyć będzie planowane mikrowydarzenie), - uzasadnienia wyboru tematu, - adresatów mikrowydarzenia (dla kogo organizowane będzie mikrowydarzenie), - miejsca i czasu realizacji (nazwa konkretnej lokalizacji i planowany czas przebiegu mikrowydarzenia), - głównego celu mikrowydarzenia, - najważniejszych działań, atrakcji, organizacji czasu, - planowanych materiałów wykorzystanych podczas mikrowydarzenia, Jednocześnie z uwzględnieniem wytycznych, które poddawane będą pod ocenę Członkom Merytorycznym Komisji Przetargowej, a które wymienione są w pkt. 24.4. jako „Podkryteria od 1 do 5”. Informacja powinna być przedstawiona w sposób zwięzły (bez uwzględniania szczegółów).Objętość opisu dla 1 wydarzenia: do 2 str. A4, czcionka Times New Roman rozmiar 11, interlinia pojedyncza. Tekst, który wykraczać będzie poza w/w 2 strony formatu A4 nie będzie podlegał rozpatrzeniu oraz ocenie przez Członków Merytorycznych Komisji Przetargowej. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach