Przetargi.pl
Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Czempiń-Jasień

Gmina Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 826 703 , fax. 61 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 612 826 703, fax. 61 282 63 02
    REGON: 631259287
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - budowa ścieżki pieszo-rowerowej Czempiń-Jasień
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania projektowego: Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - ścieżka pieszo-rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu do wsi Jasień. Charakterystyczne parametry techniczne określające zakres prac projektowych. Ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 311 od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu przez wieś Piotrkowice do początku wsi Jasień – połączenie z istniejącym chodnikiem (planowaną ścieżką pieszo rowerową na podstawie odrębnego opracowania). Planowana ścieżka przebiegać będzie na działkach należących do Województwa Wielkopolskiego (w zarządzie WZDW – na podstawie umowy użyczenia z Gminą Czempiń) oraz działkach przyległych do drogi wojewódzkiej. Orientacyjna długość planowanej ścieżki pieszo-rowerowej wynosi 2,9 km. Zakres opracowania przewidziany do realizacji w procedurze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach opracowania konieczne będzie sporządzenia geodezyjnych projektów podziałów działek (szacunkowa ilość działek podlegających podziałowi wynosi 39). Dokładna liczba działek, dla których będzie niezbędne wykonanie ww. projektów będzie wynikała z przyjętych rozwiązań projektowych. Zakres zadania obejmuje: 1. wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, 2. wykonanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektowego, 3. opracowanie projektów koncepcyjnych w zakresie sytuacyjnym oraz konstrukcyjnym, przedłożenie do akceptacji zamawiającemu, 4. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie niezbędnym dla uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz zrealizowania przedsięwzięcia (5 egzemplarzy w wersji papierowej), 5. uzgodnienie zjazdów na przyległe nieruchomości z ich właścicielami, 6. uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, w tym WZDW, 7. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wraz z wymaganymi załącznikami, 8. zaprojektowanie infrastruktury towarzyszącej oraz przebudowy istniejącej infrastruktury - w niezbędnym zakresie, 9. wykonanie projektów stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich zatwierdzenie (4 egzemplarze), 10. opracowanie: przedmiaru robót (1 egzemplarz), kosztorysu ofertowego (1 egzemplarz), kosztorysu inwestorskiego (2 egzemplarze) – dodatkowo opracowania kosztorysowe należy dostarczyć w elektronicznej wersji edytowalnej (preferowany format - *.ath), 11. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze), 12. uzyskanie wymaganych ostatecznych decyzji administracyjnych – w szczególności: decyzji pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowej, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 13. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Całość dokumentacji należy dostarczyć również w formie elektronicznej (płyta CD lub pendrive) – pliki PDF oraz w formatach edytowalnych stosownie dla zakresu dokumentacji (przykładowo - *,doc, *.dwg, *.ath). Sprawowanie nadzoru autorskiego: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie do 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach