Przetargi.pl
Projekt na wymianę rur wodociągowych zawierających azbest

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt na wymianę rur wodociągowych zawierających azbest
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt wymiany odcinków sieci wodociągowej przy ul. Bema - odcinek długości około 350 m, ul. Wojska Polskiego - odcinek długości około 170 m (pomiędzy zjazdami do ulic: Brzezińskiego, Bema I, Bema II), ul. Kościuszki - odcinek długości około 170 m, ul. Chrobrego - odcinek długości około 230 m, ul. Koszalińska - odcinek długości około 150 m. 1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) Wykonanie inwentaryzacji odcinków istniejącej sieci wodociągowej, opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej na terenie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przedstawiającym zakres opracowania; b) Uzyskanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów geodezyjnych. c) Wykonanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych branży sanitarnej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniające wymagania rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011r. Nr 42 poz. 217) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 czerwca 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2013r., poz. 762). Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać w 6 egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. d) Wykonanie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 z póź. zm.), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. e) Wykonanie przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42, poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. f) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. g) Opracowanie koncepcji zgodnie z wskazanym obszarem. h) Opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej musi być zgodny z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. i) Projektant obowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z umową, miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi przepisami i normami w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. j) Należy opracować kosztorysy i przedmiary osobno w ustalonych częściach w celu możliwości wykonywania prac budowlanych etapowo. 2. Informacje dodatkowe odnoszące się do zamówienia: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do projektu na etapie wykonywania opracowania; b) Prace projektowe należy prowadzić w ścisłej współpracy z Zamawiającym; c) Zadrzewienie - wszystkie drzewa uniemożliwiające wykonanie sieci wodociągowej należy przewidzieć do wycinki. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno - wysokościowej. Przewidzieć do usunięcia zbędne zakrzaczenie. Wykonać inwentaryzację zieleni w pasie drogowym z zaznaczeniem drzew i krzewów do wycinki, a także ich wykaz z określeniem gatunków drzew i krzewów oraz obwodów drzew przewidzianych do wycinki. d) Wymaga się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. e) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach