Przetargi.pl
Projekt i budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego na ul. Konopnickiej w Jedlni-Letnisko, ul. Czarneckiego w Jedlni-Letnisko, ul. Lipowej w Siczkach, Myśliszewicach i drodze powiatowej Piotrowice-Myśliszewice

Wójt Gminy Jedlnia Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26630 Jedlnia-Letnisko, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 848 470 , fax. 048 3848470 w. 222
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko
    ul. Radomska 43
    26630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 483 848 470, fax. 048 3848470 w. 222
    REGON: 5374808596759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl (Strona Główna > Ogłoszenia > Przetargi i zamówienia)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego na ul. Konopnickiej w Jedlni-Letnisko, ul. Czarneckiego w Jedlni-Letnisko, ul. Lipowej w Siczkach, Myśliszewicach i drodze powiatowej Piotrowice-Myśliszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w trybie „projektuj i buduj” na 5 odcinkach stanowiących odrębne części niniejszego postępowania: CZĘŚĆ I - ul. Konopnicka w miejscowości Jedlnia-Letnisko (ok. 160 m - tryb projektuj, ok. 160 m - tryb buduj - oprawy LED 36W) CZĘŚĆ II - ul. Czarneckiego w miejscowości Jedlnia-Letnisko (ok. 500 m - tryb projektuj, ok. 500 m - tryb buduj - oprawy LED 36W) CZĘŚĆ III - ul. Lipowa w miejscowości Siczki (ok. 860 m - tryb projektuj, ok. 440 m - tryb buduj - oprawy LED 36W) CZĘŚĆ IV - Myśliszewice (ok. 750 m - tryb projektuj, ok. 750 m - tryb buduj - oprawy LED 55W) CZĘŚĆ V - droga powiatowa Piotrowice-Myśliszewice (ok. 1080 m - tryb projektuj, ok. 1080 m - tryb buduj - oprawy LED 55W) Każdą z powyższych części należy przeprowadzić w dwóch etapach: Etap 1 – opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień (w tym uzgodnień z właścicielami działek), zatwierdzeń i pozwoleń, w tym uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę bądź pozytywne zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz złożenie pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zadania. Etap 2 – wykonanie robót budowlanych-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową, wynikające z przepisów Prawa Budowlanego w tym między innymi: roboty przegotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna. Pozostałe informacje oraz wymagania: - UWAGA! Zamawiający dysponuje nowymi oprawami oświetleniowymi przeznaczonymi na wszystkie powyższe części zamówienia, w związku z czym oprawy oświetleniowe stanowią materiał własny inwestora i nie należy wliczać ich do ceny ryczałtowej. Poniższe oprawy udostępnione zostaną do powyższych odcinków wyłonionemu wykonawcy po podpisaniu umowy: a) maks. 39 szt. 36W SCHRÉDER AMPERA MINI NW 16LED 700mA 5137AS 230V CLII b) maks. 35 szt. 55W SCHRÉDER AMPERA MINI NW 24LED 700mA 5137AS 230V CLII - zastosowanie słupów ŻN, przewodów AsXSn, - wymagane uzyskanie pisemnych zgód mieszkańców w przypadku przebiegu linii oświetlenia przez działki prywatne, - wymagane doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek itp./ - roboty wykonać zgodnie z N SEP-E-001, N SEP-E-003, N SEP-E-004, - wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą - 4 egzemplarze + nośnik elektroniczny np. CD. - wykonać projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, - uzyskać decyzje na zajęcie pasów drogowych i poniesienie kosztów z tego tytułu - jeśli wystąpią na tym etapie, - uwzględnić wszystkie elementy mające wpływ na cenę ofertową (ryczałtową) przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I: w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). Dla części II: w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Dla części III: w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). Dla części IV: w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). Dla części V: w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Oddział w Jedlni-Letnisko Nr 90 9141 0005 0117 0107 2000 0030 Tytułem: Wadium w post. Nr RIGP 271.11.2018 (cz. 1 / 2 /3 / 4 / 5) Ze względów księgowych w postępowaniach podzielonych na części uprasza się nie o sumowanie wadiów, a o wpłacanie wadium oddzielnymi przelewami. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 9.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.6 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.6.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.7 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.7.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.7.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.8 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach