Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy wejścia głównego z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonania miejsc parkingowych w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Alojzjanów 5 w ramach zadania Droga do samodzielności - Miejskie Przedszkole nr 5 z oddziałami integracyjnymi

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy wejścia głównego z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonania miejsc parkingowych w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Alojzjanów 5 w ramach zadania Droga do samodzielności - Miejskie Przedszkole nr 5 z oddziałami integracyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn. Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy wejścia głównego z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonania miejsc parkingowych w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Piekarach Śląskich przy ul. Alojzjanów 5 w ramach zadania Droga do samodzielności - Miejskie Przedszkole nr 5 z oddziałami integracyjnymi. I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej sporządzenie projektu budowlanego, projektów wykonawczych wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz harmonogramu realizacji robót . II. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego z późn. zm i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami na dzień przekazania dokumentacji projektowej. III. Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić: a) przebudowę wejścia głównego z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych lub windy, b) przystosowanie terenu wokół podjazdu w połączeniu z miejscami parkingowymi, c) wybudowanie 2 stanowisk parkingowych dla osoby niepełnosprawnej IV. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Zaprojektowane materiały, urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodnych z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów i powinny posiadać świadectwa dopuszczające użytkowanie, które wynikają z obowiązujących w tej materii przepisów prawa. Przy wykonaniu przedmiotu zmówienia należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania dostosowania obiektu użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych oraz zagospodarowania terenu zapewniając użytkownikom wysoki przemieszczania się i ochronę przed urazami. Należy przewidzieć nasadzenia zieleni jako uzupełnienie terenów zielonych. V. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych. 1.Opracowanie powinno obejmować: a) zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, b)projekt zagospodarowania terenu z elementami zieleni, c) kompletny projekt budowlany i wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami warunkującymi zgłoszenie wykonania robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, d) dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, e) projekty wykonawcze branżowe w zakresie przebudowy/zabezpieczenia infrastruktury kolidujących z zamierzoną inwestycją, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania, f) szczegółowe kosztorysy inwestorskie z zestawieniem kosztów dla poszczególnych branż, g) przedmiary robót, h) harmonogram rzeczowy realizacji, sporządzony w oparciu o kosztorys inwestorski, i) zbiorcze zestawienie kosztów całość, j) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB , k) wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, l) w trakcie realizacji projektu, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu założeń projektowych ł) przed złożeniem projektu w Wydziale Gospodarki Przestrzennej w Piekarach Śląskich, przedłożenie całości opracowania do akceptacji przez Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, na tydzień przed terminem oddania opracowania. m) przedłożenie zaakceptowanej wstępnie przez Zamawiającego pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, VI. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w 2 egzemplarzach kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD DVD. Wykonawca dokumentacji projektowej odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją papierową. Wykonawca zobowiązuje się do : a) nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, b) podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót zobowiązany jest do przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazania ich Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, Wykonawca wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dodatkowych pobytów na budowie w ramach nadzoru autorskiego (max. 5 pobytów łącznie z wymaganymi ), ponad 2 wymagane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach