Przetargi.pl
PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa (profilowanie i zagęszczanie) dróg i ulic gruntowych (150 400 m2) i porośniętych darniną (24800 m2) oraz naprawa (profilowanie i zagęszczanie) dróg i ulic o nawierzchni tłuczniowej (250760 m2), znajdujących się na terenie miasta i gm. Kostrzyn. Ilościowy wykaz dróg i ulic objętych usługą zawarto w załączniku nr 2 do opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres i harmonogram świadczenia usług będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o obmiary wykonanych usług/robót oraz w oparciu o ofertową cenę jednostkową usługi, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że: a) Czas trwania naprawy - profilowania (z ewentualnym zagęszczaniem) dróg i ulic o powierzchni 500 m2 - niezależnie od rodzaju nawierzchni - wynosi 1 dzień roboczy, b) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót Wszystkie usługi wykonywane będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia należy ująć w cenie jednostkowej. USŁUGI. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (opracowanej w marcu 2012 r.), stanowiącej załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, 2) Rzeczowym wykazie dróg i ulic, stanowiącej załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, 3) Przedmiarze robót - kosztorysie ofertowym (opracowanym w marcu 2012 r.), stanowiącym załącznik nr 6 do oferty Dokumenty, o których mowa w punktach 1) i 3) zostały opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% . UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji usług i robót) zastosowania usług, robót, lub materiałów zamiennych i dodatkowych, w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia 1. Rozpoczęcie robót: wymagana gotowość do świadczenia robót - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Planowany termin zakończenia realizacji robót 31.12.2012 r. 3. Termin przystąpienie do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót, 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu zakończenia realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że: 1) Czas trwania naprawy - profilowania (z ewentualnym zagęszczaniem) dróg i ulic o powierzchni 500 m2 - niezależnie od rodzaju nawierzchni - wynosi 1 dzień roboczy, 2) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100), 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, na każde zadanie osobno: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 62 1050 1520 1000 0022 7346 5050. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na profilowanie i wałowanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p. 1) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11 kwietnia 2012 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2) SIWZ . 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt. 2), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20121.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach