Przetargi.pl
Profilowanie i uzupełniaie powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy na terenie Powiatu Nowosolskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 585 330 , fax. 684 585 330
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 585 330, fax. 684 585 330
    REGON: 97121818700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie i uzupełniaie powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy na terenie Powiatu Nowosolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu profilowania i uzupełniania powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy dróg na terenie Powiatu. Elementy robót do wykonania wyszczególnione są w Formularzu kosztorysu ofertowego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o umowę, niniejszy opis oraz polecenia zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonaniu czynności: a) profilowanie drogi lub pobocza przy użyciu sprzętu mechanicznego (równiarka) z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych wg ustaleń z Zamawiającym, b) zagęszczanie profilowanej drogi lub pobocza walcem (alternatywnie), c) uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi lub pobocza bazaltową mieszanką klińcową 0-31,5 mm, d) spryskanie nawierzchni gruntowej wodą (alternatywnie), W/w czynności mogą być wykonywane dla danego etapu zlecenia razem lub oddzielnie w zależności od wymagań Zamawiającego. 4. Szczegółowa lokalizacja wykonywanych robót remontowych będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym. Zamówienie ma charakter obmiarowy i czasowy. 5. Przyjmuje się jako zasadę przedmiarowanie robót. Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ustali z Zamawiającym kolejność oraz zakres rzeczowy robót na wyznaczonej drodze lub ulicy. 6. Remont dróg powiatowych obejmuje wybrane odcinki na sieci dróg powiatowych. Zlecenia etapowe będą udzielane przez zamawiającego w zależności od potrzeb remontowych. Każdorazowe rozpoczęcie prac przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzenie, organizowanie i oznakowanie robót. Wykonawca będzie prowadził roboty z zachowaniem przepisów i zasad BHP oraz w sposób nie stwarzający zagrożenia dla ruchu drogowego. 8. Wykonawca na obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska, p. poż, ruchu drogowego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt oznakowania prowadzonych robót, uzgodnionego z zarządcą drogi i właściwym komendantem Policji oraz zatwierdzonego w organie zarządzającym ruchem (dla dróg powiatowych jest nim Starosta Powiatu). 10. Sprzęt z obsługą i materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do wykonania przedmiot zapewnia Wykonawca. Minimalne wymagania sprzętowe dotyczące posiadania sprzętu specjalistycznego, które musi spełnić wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia to posiadanie: a) równiarka mechaniczna, b) walec wibracyjny, c) zagęszczarka płytowa (o masie minimum 100 kg), d) środek transportowy do przewozu wody o pojemności min. 4000 l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym PN 06/2017/PZD”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach