Przetargi.pl
PRANIE WODNE, CZYSZCZENIE CHEMICZNE I DEZYNFEKCJA OBUWIA - sprawa nr 127/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRANIE WODNE, CZYSZCZENIE CHEMICZNE I DEZYNFEKCJA OBUWIA - sprawa nr 127/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego, czyszczenia chemicznego i dezynfekcji obuwia przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych z rejonu zaopatrzenia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)pranie wodne bez wykończenia z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną 2)pranie wodne z wykończeniem z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną obejmujące: pranie wodne z wykrochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem, suszeniem i naprawą; pranie wodne z prasowaniem, suszeniem i naprawą (bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu). Ponadto przedmioty umundurowania i wyekwipowania poddane muszą być płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania. 3)czyszczenie chemiczne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną; 4)dodatkowa dezynfekcja bielizny i odzieży w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 5)naprawa drobnych uszkodzeń (wszywanie uszkodzonych zamków, przyszywanie guzików, troczków, obszywanie brzegów, wciąganie gumek lub sznurków, cerowanie itp.). 6)suszenie; 7)dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego polegającej na kwalifikacji wstępnej przedmiotów przeznaczonych do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania, pakowanie ich osobno oraz oznakowanie przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania symbolem X; 8) składanie, pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w folię - bieliznę i pościel, w worki lub pojemniki - części umundurowania - zgodnie z wyszczególnieniem średnich wag, sposobu składania i pakowania przedmiotów oraz rodzaju zastosowanej usługi (technologii); 9)w przypadku wypranej pościeli będzie ona wykończona według przyjętych zasad tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie. 10)odkażanie i dezynfekcja obuwia, 11)do zdezynfekowanego i wyczyszczonego obuwia dołączona (przywiązana, włożona do wnętrza, bądź naklejona na podeszwę) karteczka z informacją o przeprowadzonej dezynfekcji. 3.Wykonawca zobowiązany jest w zakresie realizacji kompleksowej usługi do zapewnienia załadunku oraz transportu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, z wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca odbioru przedmiotu usługi do miejsca wykonania usługi, a po wykonaniu usługi - transportu zwrotnego i rozładunku na swój koszt i ryzyko. Miejsca odbioru przedmiotu usługi: a)Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz; b)Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy w m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6; c)Jednostka Wojskowa 1109 - kompleks koszarowy przy ul. Hallera 60, Grudziądz; d)13 Wojskowy Oddział Gospodarczy- magazyn wymienny kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz; e)13 Wojskowy Oddział Gospodarczy- magazyn mundurowy kompleks koszarowy przy ul. Legionów 54; f)Jednostka Wojskowa 3136 - kompleks koszarowy przy Al. 3 Maja 4, Chełmno; g)Jednostka Wojskowa 3537 - kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1, Brodnica. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie, od momentu pakowania do prania - transportu - faktycznego prania - sprawdzenia i drobnych napraw - pakowania do transportu do danej jednostki wojskowej - przekazania, w szczególności gdy przedmioty zaopatrzenia mundurowego przekazane do wykonania usługi użytkowane są w pionie medycznym i żywnościowym w jednostkach wojskowych. 5.Wykonawca zobowiązany będzie na etapie realizacji umowy: 1)stosować technologie zapewniające estetyczne wykończenie, nie powodujące zniszczenia włókien tkanin, a także dokonywania drobnych usług krawieckich, przy czym koszt tych usług wraz z niezbędnymi materiałami powinien być uwzględniony w cenie usług pralniczych; 2)wykonywać usługi pralnicze, ze starannością, w sposób gwarantujący ich wysoką jakość: 3)posiadać zaświadczenie, że pralnia posiada certyfikat NCAGE - Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej, określający wymagania dotyczące systemu jakości dla wojska; 4)spełniać wymagania w zakresie prania bielizny szpitalnej zawarte w § 26 pkt 1 oraz 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U z 2012 r., poz. 739). 5)posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ISO 9001:2008 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze), Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 6)posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ochroną środowiska ISO 14001:2004 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze); Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 7)posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi dotyczącymi wdrożenia i stosowania systemu Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego RABC (system zgodny z wymaganiami normy PN-EN 14065:2005 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia czyli usługi pralnicze) Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 8)dostosowania takiego procesu technologicznego do rodzaju tkaniny, który nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. 6. Prognozowane ilości przedmiotów zaopatrzenia mundurowego objętych usługą w latach 2016, 2017 i 2018: Rodzaj usługi Pranie wodne bez wykończenia Prognozowane ilości w latach w kg: w roku 2016 - 42 000, w roku 2017 - 42 000, w roku 2018 - 42 000 Rodzaj usługi Pranie wodne z wykończeniem Prognozowane ilości w latach w kg: w roku 2016 -20 000, w roku 2017 - 20 000, w roku 2018- 20 000 kg Rodzaj usługi Czyszczenie chemiczne Prognozowane ilości w latach w kg: w roku 2016 -5 300, w roku 2017 - 5 300, w roku 2018 - 5 300 Rodzaj usługi Dezynfekcja obuwia Prognozowane ilości w latach w par: w roku 2016 - 400, w roku 2017 - 400, w roku 2018 - 400 7. Podane powyżej wskazane ilości są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana będzie usługa. Wykonanie usługi prania/czyszczenia/dezynfekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. 8. Zamawiający ma prawo do zwrócenia się do Wykonawcy w dowolnym czasie trwania umowy o wskazanie nazwy środka piorącego używanego w procesie prania, jego producenta i stosowane normy ilościowe na 1 kg prania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia w terminie do 3 dni od wniosku Zamawiającego informacji wskazanych jak powyżej. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja reklamacji w terminie nie później niż w ciągu 4 dni roboczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach