Przetargi.pl
Prace przygotowawcze geodezyjno-kartograficzne i urządzeniowe - do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2013 - 2022 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów i budynków, Leśnej Mapy Numerycznej oraz regulacją stanu prawnego gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Mielec.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Partyzantów 11
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 5825452, 5825190 , fax. 017 5825452
  • Data zamieszczenia: 2011-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec
    ul. Partyzantów 11 11
    39-300 Mielec
    tel. 017 5825452, 5825190, fax. 017 5825452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_mielec/zamowienia_publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna LP nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace przygotowawcze geodezyjno-kartograficzne i urządzeniowe - do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu na lata 2013 - 2022 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów i budynków, Leśnej Mapy Numerycznej oraz regulacją stanu prawnego gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Mielec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania: CZĘŚĆ I 1) Pozyskanie i przygotowanie kompletnej dokumentacji do złożenia wniosków o założenie KW dla nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mielec, dla których istnieje pełna dokumentacja prawna do wpisu w KW oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej i pozyskanie zachowanej istniejącej dokumentacji prawnej (bez sporządzania wniosków) do nabycia prawa własności, na nieruchomości dla których brak kompletnej dokumentacji prawnej. CZĘŚĆ II 1) Pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB w zakresie granic zewnętrznych, obejmujących wznowienie granic, bądź rozgraniczenie gruntów PGL w trybie obowiązujących przepisów dla działek ewidencyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ 2) Aktualizacje EGiB w zakresie użytków - prace kameralne. 3) Aktualizacje EGiB w zakresie użytków - prace terenowe. 4) Opracowania do celów prawnych - mapa uzupełniająca, obejmujące zmianę granic 3 działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL (przesunięte linie oddziałowe) - prace terenowe dla działek ewidencyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ 5) Opracowania do celów prawnych: mapa uzupełniająca, podziały nieruchomości - obejmujące zmiany granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa a drogami publicznymi - prace terenowe dla działek ewidencyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ 6) Aktualizacje ksiąg wieczystych gruntów Nadleśnictwa w zakresie zmian wynikających z wykonywania niniejszych prac przygotowawczych do PUL. CZĘŚĆ III 1) Aktualizacje LMN i danych ewidencyjnych do bazy SILP oraz sporządzenie i bieżąca aktualizacja zestawienia powierzchni gruntów Nadleśnictwa, zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania Nadleśnictwa za okres 2003 - 2012.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : - 4000 zł (słownie: cztery tysiące zł.) 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 21.11.2011r., do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 21.11.2011 r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA. o/Mielec 96 1240 2656 1111 0000 3793 2471 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy i której części. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie do 10 dni po upływie terminu związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców - Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_mielec/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach