Przetargi.pl
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE INWESTYCYJNYM DUNIKOWO W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE INWESTYCYJNYM DUNIKOWO W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe na terenie inwestycyjnym Dunikowo w Szczecinie. CPV 77200000-2 Usługi leśnictwa 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77211100-3 Usługi cięcia drewna 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 9 - 13 do SIWZ. 3. Tereny objęte przedmiotem zamówienia - zgodnie z mapą lokalizacyjną stanowiącą załącznik nr 9 - to: 1) Kompleks 6 - Obszar 1, 2) Kompleks 6 - Obszar 2, 3) Kompleks 6 - Obszar 3, 4) Kompleks 7 - Obszar 1, 5) Kompleks 7 - Obszar 2, 6) Kompleks 7 - Obszar 3. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania drewnem pochodzącym z wycinki drzew i krzewów. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 7. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 3) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach