Przetargi.pl
Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Prace pielęgnacyjne w drzewostanie na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności następujące prace: 1) cięcia sanitarne polegające na usuwaniu z korony pędów suchych, chorych, jak również połamanych i nadłamanych, i nie rokujących dalszego prawidłowego wzrostu, 2) cięcia prześwietlające polegające na usuwaniu z korony pędów krzyżujących się, zagęszczających całą koronę, jak również likwidację wszelkich miejsc, które mogłyby stwarzać zagrożenie samoistnych odłamań, 3) cięcia korygujące polegające na wprowadzeniu generalnych zmian co do pokroju danego drzewa (np. likwidacja jednego z przewodników tworzących część korony), 4) cięcia formujące polegające na nadaniu drzewom odpowiedniej formy w pierwszych latach po posadzeniu, 5) zabezpieczanie ubytków drzew polegające na oczyszczeniu i zaimpregnowaniu powierzchni rany lub ubytku, 6) formowanie koron drzew wcześniej już formowanych, 7) usuwanie odrostów korzeniowych i odrostów z pąków śpiących na pniu, 8) cięcia urobku i wywóz na miejsce składowania, 9) zebranie wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wykonanych prac, w szczególności: konary, gałęzie, trociny i wywiezienia ich do miejsca utylizacji; zanieczyszczenia muszą być usuwane na bieżąco z obiektów i nie mogą być pozostawiane do dnia następnego. 3. Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego, na prace objęte zamówieniem, w miarę występujących w tym zakresie potrzeb, stanu zdrowotnego (sanitarnego) drzewostanu na terenach objętych zamówieniem oraz przyznanych środków finansowych na dany rok budżetowy. Zamawiający będzie każdorazowo określał szczegółowo zakres rzeczowy zlecanych prac. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastosowania współczynnika zmniejszającego do robocizny przy pracach nie wymagających pełnego zakresu prac pielęgnacyjnych w koronie polegających na usuwaniu tylko pojedynczych bądź kilku konarów czy gałęzi (np. usuwanie odrostów, podnoszenie koron drzew). 5. Wykonawca w przypadku pozyskania drewna z prześwietleń drzew zobowiązany jest do przewiezienia go do przedsiębiorcy, który świadczy usługi w zakresie przyjmowania i magazynowania drewna stanowiącego własność Miasta Słupsk na bazę przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Słupsku oraz rozliczenia się z przekazanego drewna poprzez przedłożenie Zamawiającemu dokumentu przyjęcia drewna tzw. „Wykaz odbiorczy drewna” wystawiony przez przedsiębiorcę i podpisany przez przyjmującego oraz zdającego drewno. 6. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami branżowymi i przy ich właściwym oznakowaniu i zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt. 7. Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym prace w terenie odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy. 8. Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotu zamówienia, który określony jest w postępowaniu, w latach 2015 – 2016, wykonał prace obejmujące szacunkowo: 1) 750 sztuk drzew w pasach drogowych dróg publicznych, 2) 520 sztuk drzew łącznie w parkach i na skwerach, 3) 104 sztuki drzew łącznie na cmentarzach komunalnych. 9. Wykonawca każdorazowo winien wykonanie prac zgłosić osobom wyznaczonym przez Zamawiającego do odbioru usługi. 10. Przy spisywaniu protokołu odbioru wykonanych prac Zamawiający sprawdzi zgodność wykonanych prac z zawartą umową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru prac, jak również, czy jakość wykonanych prac spełnia warunki potrzebne do późniejszego użytkowania terenu. 11. Z odbioru spisany zostanie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W protokole zostaną zapisane wszystkie poczynione ustalenia oraz ujawnione w czasie odbioru usterki i wady wraz z terminami ich usunięcia. 12. W przypadku konieczności dokonania kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac, itp. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej jednym miejscem do siedzenia dla przedstawiciela Zamawiającego. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. Usługę należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 15. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca prac od dnia otrzymania zlecenia do dnia odebrania prac przez Zamawiającego. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca na dzień zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód opłacenia składki. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie. 16. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, nagrobków, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ww. ustawy o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 19. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 20. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac w zakresie porządkowania terenu i zbierania wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wykonanych prac. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą oni wykonywać oraz przedłożeniem do wglądu kopii umów o pracę zawartą pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania wymaganych prac w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach