17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2015-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace naprawcze pomieszczeń budynku techniczno-usługowego nr 67 w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 62/WOG/RB/Infrastr./15. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze pomieszczeń budynku techniczno-usługowego nr 67 w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót, który stanowi załączniki nr 1 do SIWZ Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i rysunki i szkice, które stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców oraz pomocniczo przedmiaru robót. 3. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest rejon kompleksu wojskowego w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona inwentaryzację fotograficzną terenu budowy i przebudowywanych obiektów budowlanych, oraz po zakończeniu robót, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (np.: fotografując zagospodarowanie terenu, obiekty budowlane po przebudowie, po wybudowaniu, z tego samego ujęcia w celu porównania). 7. Informacja o Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy zostały określone w załączniku nr 10 do SIWZ - Projekcie umowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych robót budowlanych. 8. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonia zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe pomieszczeń kancelaryjnych w budynku nr 5 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu Znak postępowania - 702/2016
Dodano: 2016-07-05 - Remont budynku nr 17 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu
Dodano: 2016-05-20 - ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. CIASNEJ 7 W WAŁCZU - znak postępowania 487/2016
Dodano: 2016-05-18 - ODNOWIENIE ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 62 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 76 W WAŁCZU - KAPLICA GARNIZONOWA
Dodano: 2016-05-10 - Roboty naprawcze pomieszczeń bud nr 48 (sztabowy) w Olesznie realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 84/2016
Dodano: 2016-02-11 - Naprawa pomieszczenia jadalni w budynku nr 23 przy ul. Kościuszki w Wałczu realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie, ul.Główna1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 866/2014.
Dodano: 2014-10-15 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku nr 34 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, remont pomieszczeń w budynku nr 106 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 15 ul. Dąbrowszczaków 72-200 Choszczno.
Dodano: 2014-10-08 - Naprawa pokrycia dachowego z wymianą rynien, rur spustowych oraz naprawa elewacji - budynek magazynowy nr 16 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu
Dodano: 2014-10-01