Przetargi.pl
Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w I połowie 2014 roku

Nadleśnictwo Sarbia ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Sarbka 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766 , fax. 067 2551220
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sarbia
    Sarbka 46 46
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, fax. 067 2551220
    REGON: 57006448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/sarbia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w I połowie 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym wraz z utrzymaniem czystości wokół siedziby nadleśnictwa oraz świadczeniem drobnych usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Sarbia. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym o łącznej powierzchni do sprzątania: 669,20 m2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania: I. Budynek biurowy: 1.Pomieszczenie nr 01 (korytarz) 6,00 m2 2.Pomieszczenie nr 02 (dział gospodarki leśnej) 28,70 m2 3.Pomieszczenie nr 02 (sala konferencyjna) 43,80 m2 4.Pomieszczenie nr 03 (sekretariat) 27,90 m2 5.Pomieszczenie nr 03 (wc) 5,80 m2 6.Pomieszczenie nr 03 (zaplecze kuchenne) 11,90 m2 7.Pomieszczenie nr 04 (marketing,)* 21,60 m2 8.Pomieszczenie nr 04 (księgowość)* 13,30 m2 9.Pomieszczenie nr 05 (kasa)*3,30 m2 10.Pomieszczenie nr 04 (wc damski) 3,90 m2 11.Pomieszczenie nr 04 (Główny księgowy)*13,30 m2 12.Pomieszczenie nr 06 (archiwum II)*23,30 m2 13.Pomieszczenie nr 07 (archiwum I)* 15,30 m2 14.Pomieszczenie nr 08 (Inżynier nadzoru) 18,90 m2 15.Pomieszczenie nr 08 (Posterunek straży leśnej) 18,90 m2 16.Pomieszczenie nr 09 (magazyn główny)*15,60 m2 17.Pomieszczenie nr 10 (magazyn śr. chemicznych)*5,90 m2 18.Pomieszczenie nr 11 (biuro Nadleśniczego) 13,90 m2 19.pomieszczenie nr 12 (przedsionek) 4,60 m2 20.Pomieszczenie nr 12 (wc męski) 5,90 m2 21.Pomieszczenie nr 12 (wc damski, dla niepełnosprawnych) 6,00 m2 22.Kotłownia gazowa nr 13 15,30 m2 23.Przedsionek i schody na piętro nr 14 10,60 m2 Razem 333,70 m2 Piętro, piwnica 1. Dział administracji nr 15 23,80 m2 2. Dział kadr nr 15 24,70 m2 3. Dział administracji nr 16 20,70 m2 4. Zastępca Nadleśniczego nr 18 21,60 m2 5. Zaplecze biurowe nr 17* 69,00 m2 6. Pomieszczenie gospodarcze nr 19* 147,00 m2 7. Rozdzielnia c.o nr 21 19,00 m2 8. Korytarz nr 20 9,70 m2 Razem 335,50 m2 Razem wszystkie pomieszczenia 669,20 m2 Razem wszystkie pomieszczenia 669,20 Objaśnienia: * W pomieszczeniach oznaczonych gwiazdką sprzątanie tylko na zlecenie i w obecności osoby odpowiedzialnej za te pomieszczenia. Szczegółowy zakres zadań I. Budynek zaplecza gospodarczego- tymczasowa siedziba Nadleśnictwa. 1) Pomieszczenia biurowe, toalety, zaplecze kuchenne (01, 02, 03, 04, 05, 08, 11, 12, 14, 15, 16, 18, 20) a)Codziennie: - zamiatanie i mycie podłóg - wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu biurowego, parapetów - opróżnianie koszy na śmieci - mycie, dezynfekcja umywalek i urządzeń sanitarnych -wykładanie papieru toaletowego, ręczniczków papierowych, mydła i odświeżaczy powietrza we wszystkich pomieszczeniach sanitarnych, - trzepanie wycieraczek i odkurzanie nakładek schodowych z wykładziny dywanowej. b)Raz na tydzień: -podlewanie kwiatów i odkurzanie c)Raz w miesiącu: -pastowanie i polerowanie podłóg -dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp, obrazów i tablic -mycie okien, parapetów, drzwi, balustrad -odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników, kratek wentylacyjnych i żaluzji drewnianych z pajęczyn i kurzu -umycie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i wc d) Wg potrzeb - sprzątanie i mycie naczyń po naradach, szkoleniach, spotkaniach okolicznościowych 2) Pomieszczenia magazynowe, archiwum, techniczne (06, 07, 09, 10) a)Raz na miesiąc: - dokładne zamiecenie i zmycie podłóg - mycie okien, drzwi, 3) Pomieszczenie gospodarcze (13, 17, 19, 21) a)Raz w tygodniu: -zamiatanie i mycie podłóg - wycieranie kurzu z regałów półkowych - opróżnianie koszy na śmieci - mycie, płytek ściennych i umywalek, - wykładanie ręczniczków papierowych i mydła b)Raz na kwartał: -mycie okien, parapetów i drzwi - dokładne starcie kurzu z szaf, wiszących lamp i półek, - odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, grzejników i kratek wentylacyjnych z pajęczyn i kurzu, Powierzchnie do utrzymania: - podłogi: terakota - 348,50 m2, panele podłogowe - 104,70 m2, płyta OSB malowana farbą olejną - 216,00 m2, Ilość koszy na śmieci - 16 szt. II. Prace gospodarcze: (tereny zielone ok 4100 m2, ciągi komunikacyjne ok. 4200 m2) 1.Utrzymanie terenów zieleni w tym: koszenie trawników nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu i podlewanie trawników wg potrzeb. 2.Nawożenie trawników wg. potrzeb. 3.Wykaszanie chwastów na bieżąco jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 4.Cięcie żywopłotu i pielęgnacja drzewek wokół siedziby n-ctwa w tym nawożenie roślin i stosowanie środków ochrony roślin wg potrzeb. - rośliny do pielęgnacji to rododendrony, cyprysy, jałowce płożące, azalie, tawuły, ligustry, irgi, żywotniki itp. 5.Zamiatanie chodników, przejść i ciągów komunikacyjnych na bieżąco. 6.Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie (6 sztuk) 7.Usuwanie opadłych liści i gałęzi z przejść, placów manewrowych i postojowych oraz trawników - na bieżąco. 8.Odśnieżanie chodników, dróg dojazdowych, przejść, placów manewrowych i postojowych w siedzibie nadleśnictwa oraz drogi dojazdowej od drogi Czarnków - Sarbia do bramy wjazdowej (300 mb) - utrzymanie gwarantujące przejezdność i przejście w godz. 600 - 1800. 9.Usuwanie oblodzenia ciągów komunikacyjnych - na bieżąco. 10.Drobne prace gospodarcze związane z utrzymaniem siedziby Nadleśnictwa i funkcjonowaniem magazynu. III. Środki czystości i sprzęt: 1.Wykonawca zapewnia środki czystości, sprzęt, akcesoria, materiały niezbędne do realizacji zakresu rzeczowego wyszczególnionego w pkt. II oraz artykuły sanitarne niezbędne do eksploatacji sanitariatów takich jak: papier toaletowy biały, ręczniki papierowe, kostki zapachowe, mydło w płynie, odświeżacze powietrza do istniejących urządzeń. 2.Środki czystości, sprzęt, akcesoria oraz artykuły sanitarne muszą być zapewnione dla 40 osób i dla następujących urządzeń: - 5 sedesów, - 1 pisuar, - 10 umywalek, - dozowniki mydła szt.4 (0,5l) - 6 umywalek należy wyposażyć w mydło w płynie w dozownikach, - odświeżacz powietrza szt. 5 IV. Środki do utrzymania terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych. 1.Środki ochrony roślin i materiały niezbędne do pielęgnacji zieleni (pestycydy, fungicydy, herbicydy, nawozy, ziemia, kora) oraz materiały niezbędne do usuwania oblodzeń dojść i dojazdów (sól, piasek) zapewnia Wykonawca. 2.Środki ochrony roślin i materiały do utrzymania terenów zielonych należy przewidzieć w ilości: - insektycydy - 1l, - fungicydy - 1 kg, - herbicydy - 5l, - nawozy trawnikowe - 20 kg, - nasiona traw - 10 kg, - piasek - 10 000 kg, - sól - 500 kg, V. Świadczenia drobnych usług gospodarczych w zależności od potrzeb dla Nadleśnictwa Sarbia na podstawie odrębnych zleceń tj.: -za- i rozładunek materiałów do magazynu nadleśnictwa, -drobne naprawy w biurze nadleśnictwa i jego otoczeniu, -konserwacja i drobne naprawy sprzętu, -inne prace zlecone przez Zamawiającego, -przenoszenie sprzętu biurowego i mebli, -obsługa agregatu - kontrolowanie stanu paliwa wraz z jego uzupełnieniem VI.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium może być wnoszone: a.w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Sarbia Bank: PKO BP Oddział Piła Oddział Czarnków Nr rachunku: 19 1020 4027 0000 1102 0878 6008 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania pn.: Prace gospodarcze w siedzibie Nadleśnictwa Sarbia w I połowie 2014 roku . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Nadleśnictwa Sarbia od poniedziałku do piątku od 7.00 - 15.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a.zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b.termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c.miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a.Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli Wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt b. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka za 1h drobnych usług gospodarczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/sarbia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach