Przetargi.pl
Prace dekarskie na trzech obiektach muzealnych

Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Szydłowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
    Szydłowiecka 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3329281 w. 20, , fax. 48 3329281
    REGON: 14585771600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum-radom.bip.net.pl/?c=221

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace dekarskie na trzech obiektach muzealnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające wymianie pokrycia dachowego na trzech obiektach muzealnych. Ze względu na zróżnicowanie robót pod względem pokrycia zamówienie podzielono na dwie części: Część I zamówienia: pn. Prace dekarskie na Stodole z Grójca (gont) Celem robót dekarskich jest zmiana poszycia dachowego tzw. wieżyczki, znajdującej się w najwyższej części stodoły z Grójca. Strzecha słomiana ma zostać zastąpiona gontem drewnianym, łupanym, układanym podwójnie. Gont ma być wykonany z drewna świerkowego, długość około 60 cm, szerokość 7-14 cm, impregnowany. Zakres prac obejmuje także wykonanie tzw. kołnierza z gontu (kalenicy połaci głównych), na niżej położonych od wieżyczki częściach dachu tj. w połaciach głównych. Kołnierz ma osłaniać połacie główne przed wodą spadającą z wieżyczki. Zdjętą strzechę należy poddać utylizacji. Powierzchnia robót wynosi 117, 8 m². Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2a do SIWZ Część II zamówienia: pn. Prace dekarskie na obiektach Okólnik z Solca i Obora z Alojzowa (strzecha) Celem robót jest wymiana strzechy słomianej. Powierzchnia strzechy przewidzianej do wymiany wynosi 338 m². Strzecha powinna być wykonana metodą „na gładko z garbami w narożach” , przy użyciu słomianych snopeczków tzw. wykręcaków, przyszywanych do łat dachowych słomianym powrósełkiem. Do wyrobu snopeczków należy użyć słomy żytniej, prostej, wymłóconej. Wyklucza się zastosowania słomy tzw. zielonej tj. koszonej przed ukształtowaniem się ziarna w kłosach. Zakres robót obejmuje także zabezpieczenie kalenicy perzem oraz utylizację starej strzechy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: a) Część I zamówienia – 1 000,00 zł, (słownie: tysiąc złotych) b) Część II zamówienia – 3 000 zł, (słownie: trzy tysiące złotych). 2) Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 1020 1042 0000 8202 0380 5702 z adnotacją „Wadium – Prace dekarskie na trzech obiektach muzealnych” – Część ….” Kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy np. nie dostarczył wymaganych dokumentów. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13) Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 1.Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1) . Forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także stosowne oświadczenie w dokumencie stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 3). Forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5.Upoważnienie do reprezentowania konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) – Załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) (wymagane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1). 7. Wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia (wymagany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu art. 25 ust. 1 pkt. 1 oraz ze względu na przyjęte kryteria oceny oferty), z uwzględnieniem wymagań wskazanych w rozdziale 7.1 podpunkt a i b SIWZ (w zależności od części zamówienia, którego dotyczyć będzie oferta). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6a lub/i Załącznik 6b do SIWZ (w zależności od części zamówienia, którego będzie dotyczyć złożona oferta). Forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach