Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 783 53 10 , fax. 0-71 783 53 11
- Data zamieszczenia: 2010-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A.
ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 783 53 10, fax. 0-71 783 53 11
REGON: 02020423000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pozyskanie kadry specjalistów do projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń. Zakres obowiązków: 1. weryfikacja prawidłowości dokumentów finansowo - księgowych, 2. zatwierdzenie kosztów pod względem ich kwalifikowalności i zgodności z budżetem projektu, 3. rozliczanie projektu, ewidencjonowanie wydatków, 4. konstruowanie harmonogramu płatności, 5. kontrola wykonania budżetu projektu, 6. sporządzanie kumulatywnych zestawień dokumentów potwierdzających wydatki na koniec każdego miesiąca w rozbiciu na zadania w projekcie, 7. konstruowanie wniosków o płatność w części finansowej, 8. bieżąca współpraca z pozostałą kadrą projektu, Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji. Zakres obowiązków: 1. koordynacja i monitoring wskaźników realizacji projektu, 2. sprawozdawczość ze wskaźników realizacji projektu, 3. przygotowanie, przeprowadzenie i analiza ankiet ewaluacyjnych, 4. opracowanie raportów ewaluacyjnych, 5. stosowanie działań naprawczych. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków: 1. zakup materiałów biurowych i promocyjnych, 2. przygotowywanie koncepcji i realizacja działań promocyjnych, 3. nadzór nad aktualizacją strony internetowej projektu, 4. rekrutacja uczestników szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 5. opracowanie regulaminu rekrutacji i szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 6. współpraca z Kierownikiem projektu i Koordynatorem merytorycznym. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (art. 36 ust. 5 ustawy Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.araw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego polegających na wykonywaniu prac porządkowo-gospodarczych przez personel Wykonawcy (nr FZ.271.62.2016.U.PN)
Dodano: 2016-06-29 - Outsourcing usług porządkowo-gospodarczych - osób wykonujących usługi na potrzeby Wrocławskiego Centrum Badań (znak sprawy FZ.271.13.2016.U.PN)
Dodano: 2016-02-09 - Usługa outsourcingu nadzoru nad dostawami aparatury naukowo-badawczej dla laboratoriów Wrocławskiego Centrum Badań EIT+, znak sprawy ZZ-271-56-U-PN/2015
Dodano: 2015-04-24 - Wybór kadry zarządzającej do projektu partnerskiego pt. Rozwój e-urzędów w 8 JST województwa dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V Dobre rządzenie, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)
Dodano: 2014-03-25 - Pozyskanie koordynatora do spraw promocji nowego produktu turystycznego w projekcie Wokół Wrocławia - promocja walorów środowiska naturalnego gmin otaczających aglomerację, jako nowy produkt turystyczny Dolnego Śląska w ramach Działania 6.5 Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową informacja i promocja regionu, w tym organizacja imprez o znaczeniu regionalnym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007 - 2013, zwanym dalej Projektem.
Dodano: 2011-03-30 - Pozyskanie koordynatora projektu w projekcie Wokół Wrocławia - promocja walorów środowiska naturalnego gmin otaczających aglomerację, jako nowy produkt turystyczny Dolnego Śląska w ramach Działania 6.5 Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową/informacja i promocja regionu, w tym organizacja imprez o znaczeniu regionalnym/ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007 - 2013, zwanym dalej Projektem.
Dodano: 2011-03-24