Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU STAR 266, STAR 200, STAR 944, STAR 1142, STAR 12227, JELCZ 325, JELCZ 662, TARPAN, HONKER, LUBLIN, UAZ, URAL 375, SCAM SM T-50, ZIŁ 131, AUTOSAN H-10 ORAZ DO SPRZĘTU BOJOWEGO BAZ 5939, HAUBICA 2S1T. SPRAWA NR 121/PN/2014.

Jednostka Wojskowa 5286 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Obrońców Stalingradu 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3672 404 , fax. 68 3672 556
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5286
    ul. Obrońców Stalingradu 10 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 3672 404, fax. 68 3672 556
    REGON: 08051914500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU STAR 266, STAR 200, STAR 944, STAR 1142, STAR 12227, JELCZ 325, JELCZ 662, TARPAN, HONKER, LUBLIN, UAZ, URAL 375, SCAM SM T-50, ZIŁ 131, AUTOSAN H-10 ORAZ DO SPRZĘTU BOJOWEGO BAZ 5939, HAUBICA 2S1T. SPRAWA NR 121/PN/2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił zadanie na 2 części. Część 1 - dostawa części zamiennych do pojazdów typu: Star 266, Star 200, Star 944, Star 1142, Star 12227, Jelcz 325, Jelcz 662, Tarpan, Honker, Lublin, UAZ, URAL 375, SCAM SM T-50, ZIŁ 131, Autosan H-10 Część 2 - dostawa części zamiennych do sprzętu bojowego BAZ 5939, haubica 2S1T. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych. Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta; powinny być nowe, nieużywane i w pierwszej kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. W pozycjach oznaczonych w kolumnie Uwagi literą R Zamawiający dopuszcza dostawę części regenerowanych z pisemną, co najmniej 12-miesięczną, gwarancją liczoną od daty faktycznego przyjęcia towaru przez Zamawiającego. W zakresie realizacji części nr 2 Wykonawca musi posiadać koncesję MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu wyrobami oraz technologią o przeznaczeniu wojskowym. Dostarczone części zamienne powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych z wyszczególnionymi w formularzach cenowych - ofertach. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych (numerów, rysunków) pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na niezawodną pracę oferowanych części zamiennych na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty faktycznego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w dostarczonym asortymencie, Wykonawca: a) rozpatrzy Protokół reklamacji w terminie 7 dni licząc od daty jego otrzymania; b) usunie wadę w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji; c) asortyment wolny od wad zostanie dostarczony przez Wykonawcę, na własny koszt do miejsca w którym wadę ujawniono w terminie określonym w podpunkcie b). Wykonawca dostarczy towar do jednego z magazynów zamawiającego. Magazyny ZAMAWIAJĄCEGO znajdują się: - 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 7, - 66-016 Czerwieńsk, ul. Składowa 10, - 66-100 Sulechów, ul.Wojska Polskiego 1. Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. Wykonawca najpóźniej na dwa tygodnie przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.44wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach