Naczelny Sąd Administracyjny ogłasza przetarg
- Adres: 00-011 Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5516000 , fax. 22 5516852
- Data zamieszczenia: 2018-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Naczelny Sąd Administracyjny
ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
00-011 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5516000, fax. 22 5516852
REGON: 84931000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy do Naczelnego Sądu Administracyjnego materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Naczelnego Sądu Administracyjnego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych w asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy zł 00/100), w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 2. Zasady wniesienia wadium i numer konta zostały określone w rozdziale XII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1 (cześci III.3) i III.4) niniejszego ogłoszenia) winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 2) W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-01-24 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do Urządzeń Drukujących
Dodano: 2023-12-20 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów będących nastanie Prokuratury Okręgowej w Warszawie i prokuratur rejonowych jej podległych
Dodano: 2023-06-29 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
Dodano: 2023-06-09 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2023 roku
Dodano: 2023-04-11