Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 134.000 euro na: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2015

Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. A.Pawińskiego 5a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5923450 , fax. 22 6584733
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
    ul. A.Pawińskiego 5a 5a
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5923450, fax. 22 6584733
    REGON: 01328561000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 134.000 euro na: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w roku 2015, SESJA WIOSENNA /marzec/kwiecień/maj 2015r. 1. egzamin dla 423 osób + 12 osób w komisji, 2. egzamin dla 375 osób + 12 osób w komisji, 3. egzamin dla 116 osób + 7 osób w komisji, 4. egzamin dla 69 osób + 6 osób w komisji, 5. egzamin dla 85 osób + 7 osób w komisji, 6. egzamin dla 130 osób + 8 osób w komisji, 7. egzamin dla 59 osób + 6 osób w komisji, 8. egzamin dla 49 osób + 6 osób w komisji, 9. egzamin dla 16 osób + 5 osób w komisji, 10. egzamin dla 196 osób + 9 osób w komisji, 11. egzamin dla 209 osób + 9 osób w komisji, 12. egzamin dla 170 osób + 8 osób w komisji, 13. egzamin dla 85 osób + 6 osób w komisji, 14. egzamin dla 35 osób + 5 osób w komisji, 15. egzamin dla 85 osób + 7 osób w komisji, 16. egzamin dla 81 osób +6 osób w komisji. 17. egzamin dla 75 osób + 6 osób w komisji, 18. egzamin dla 519 osób +12 osób w komisji. SESJA JESIENNA /wrzesień/październik/listopad/ 2015r. 1. egzamin dla 27 osób + 5 osób w komisji, 2. egzamin dla 1034 osób + 18 osób w komisji 3. egzamin dla 637 osób + 15 osób w komisji, 4. egzamin dla 76 osób + 6 osób w komisji, 5. egzamin dla 130 osób + 8 osób w komisji, 6. egzamin dla 99 osób + 7 osób w komisji, 7. egzamin dla 114 osób + 7 osób w komisji, 8. egzamin dla 160 osób + 8 osób w komisji, 9. egzamin dla 89 osób + 7 osób w komisji, 10. egzamin dla 190 osób +8 osób w komisji, 11. egzamin dla 60 osób + 6 osób w komisji, 12. egzamin dla 175 osób + 9 osób komisji, 13. egzamin dla 323 osób + 12 osób w komisji, 14. egzamin dla 198 osób + 9 osób w komisji, 15. egzamin dla 47 osób + 6 osób w komisji, 16. egzamin dla 239 osób + 10 osób w komisji, 17. egzamin dla 186 osób +9 osób w komisji, 18. egzamin dla 191 osób + 9 osób w komisji, 19. egzamin dla 93 osób + 7 osób w komisji, 20. egzamin dla 105 osób + 7 osób w komisji, 21. egzamin dla 34 osób + 5 osób w komisji, 22. egzamin dla 14 osób + 5 osób w komisji. 23. egzamin dla 673 osób + 14 osób w komisji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość obiektu od Dworca Centralnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckppip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach