Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie nad morzem: - turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla 60 osób niepełnosprawnych wraz z transportem, - kursu podstawowego bukieciarstwa dla 60 osób niepełnosprawnych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Juliusza Słowackiego 1C
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 735 51 52 , fax. 0 62 735 02 05
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Juliusza Słowackiego 1C 1C
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 735 51 52, fax. 0 62 735 02 05
    REGON: 25086417800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie nad morzem: - turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla 60 osób niepełnosprawnych wraz z transportem, - kursu podstawowego bukieciarstwa dla 60 osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny wraz z transportem, dla 60 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 24 mężczyzn, (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), wraz z opiekunami, w liczbie 32 osób nad morzem, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z transportem w terminie: - od dnia 01 sierpnia 2013 roku do dnia 14 sierpnia 2013 roku Wykonawca: a) zorganizuje turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny wraz z transportem nad morzem w terminie od dnia 01 sierpnia 2013 roku do dnia 14 sierpnia 2013 roku, w ośrodku uprawnionym do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych: - z cukrzycą - z chorobami neurologicznymi - z chorobami układu moczowo-płciowego - z chorobami układu pokarmowego - z chorobą psychiczną - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu słuchu - z dysfunkcją narządu wzroku - ze schorzeniami układu krążenia - ze schorzeniami układu oddechowego b) w cenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zapewni zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. c) zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym diety cukrzycowej), rekompensatę za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika oraz za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika w formie suchego prowiantu na czas podróży, d) zapewni całodobową opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu, 24 zabiegi rehabilitacyjne zgodnie z zaleceniami lekarza na podstawie aktualnego zaświadczenia o stanie zdrowia, zajęcia integracyjne, kulturalno - oświatowe oraz sportowo - rekreacyjne e) zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie turnusu, w tym wyznaczy opiekuna grupy f) zapewni opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, g) przygotuje program turnusu rehabilitacyjnego, z wyszczególnieniem proponowanych form zajęć integracyjnych, kulturalno - oświatowych oraz sportowo - rekreacyjnych w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania, h) oświadczy, iż posiada uprawnienia do organizowania turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco - rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych: - z cukrzycą - z chorobami neurologicznymi - z chorobami układu moczowo-płciowego - z chorobami układu pokarmowego - z chorobą psychiczną - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich - z dysfunkcją narządu słuchu - z dysfunkcją narządu wzroku - ze schorzeniami układu krążenia - ze schorzeniami układu oddechowego i) zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób niepełnosprawnych na trasie Ostrów Wielkopolski - ośrodek, w którym odbędzie się turnus rehabilitacyjny i z powrotem, j) oznaczy miejsce realizacji turnusu rehabilitacyjnego informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, k) wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny turnusu rehabilitacyjnego przez uczestników, l) wykonawca w terminie 14 dni od dnia zakończenia ww. turnusu rehabilitacyjnego, przekaże do siedziby PCPR komplet dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych /Dz. U. Nr 230, poz. 1694/ oraz: - anonimową ankietę oceny turnusu rehabilitacyjnego dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania Zamawiający: a) dopuszcza zmianę liczby opiekunów uczestników turnusu rehabilitacyjnego w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, b) dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, w przypadku zmiany składu osobowego uczestników, c) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. turnusu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji II. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowy bukieciarstwa dla 60 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 24 mężczyzn, (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), w sześciu równoległych grupach, przez 10 dni po 5 godzin każdego dnia +catering, w terminie i miejscu przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego od dnia 01 sierpnia 2013 roku do dnia 14 sierpnia 2013 roku. Wykonawca: a) zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim - bez barier architektonicznych, b) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, c) podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (1. jedna przerwa kawowa- herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje według potrzeb, d) przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, e) w programie kursu w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania, uwzględni: - Teoria barw i kompozycji. - Botanika - wprowadzenie - teoria (techniki suszenia roślin, podział roślin). - Materiałoznawstwo - pielęgnacja roślin, utrwalanie, kondycjonowanie. - Artystyczne pakowanie prezentów metodą floralną. - Stroiki okolicznościowe (materiał - susze). - Dekoracje kwiatów doniczkowych. - Wiązanki okolicznościowe i techniki ich układania. - Obrazek - wykonanie i strojenie metodą floralną. - Kosze z żywymi kwiatami - układanie kwiatów (gąbka, floret). - Florystyka ślubna. - Florystyka żałobna. - Dekoracje stołów i wnętrz - nowości dekoracyjne. - Zakończenie szkolenia i podsumowanie nabytych umiejętności. f) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników kursu /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. g) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. h) zabezpieczy bazę dydaktyczną. i) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. j) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, Zamawiający: a) dopuszcza zmianę liczby uczestników. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby uczestników wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu, b) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu, c) dopuszcza zwiększenie liczby uczestników poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach