Telewizja Polska S.A. Biuro Marketingu ogłasza przetarg
- Adres: 00-999 Warszawa, ul. J. P. Woronicza 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5473522, 5475725 , fax. 022 5473521
- Data zamieszczenia: 2010-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. Biuro Marketingu
ul. J. P. Woronicza 17 17
00-999 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5473522, 5475725, fax. 022 5473521
REGON: 01041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup mediów do kampanii reklamowych zimowej ramówki TVP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie obsługi mediowej na potrzeby realizacji maksymalnie 4 (słownie: czterech) kampanii reklamowych ramówki zimowej TVP, z wykorzystaniem budżetu Zamawiającego w wysokości, zgodnie z zatwierdzanymi przez Zamawiającego mediaplanami TVP stanowiącymi Załącznik 1 do SIWZ, obejmujące: a. zakup, organizację i raportowanie; b. realizację kampanii reklamowych, dotyczących marek programowych i antenowych Zamawiającego, w następujących kanałach komunikacji marketingowej: prasa, reklama zewnętrzna tzw. outdoor, internet, radio; c. druk nośników reklamy zewnętrznej tzw. outdoor;. d. planowanie autopromocji. W przedmiocie zamówienia zawarta jest część opcjonalna: świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie druku layotu dla reklamy zewnętrznej (tzw. drugi motyw). Część opcjonalna może być wykorzystana maksymalnie w jednym wariancie druku layotu dla reklamy zewnętrznej (tzw. drugi motyw) dla liczby 300 nośników. Realizacja części opcjonalnej uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01