Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
- Data zamieszczenia: 2015-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
ul. Mazowiecka 21 21
30-019 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
REGON: 35711718000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług sprzątania znak sprawy: ZP.2710.41.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz innych pomieszczeń użytkowych takich jak toalety i pokoje socjalne, a także, w okresie zimowym, odśnieżanie i posypywanie piaskiem wejściowych schodów zewnętrznych w obiektach Zamawiającego. 2. Świadczenie usług realizowane będzie w następujących lokalizacjach: A. Siedziba Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków - powierzchnia 891,2 m? + 2 klatki schodowe prowadzące z IX na X piętro; B. Filia Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina - powierzchnia 243,22 m?; C. Filia Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki - powierzchnia 248,63 m?. Wymagania Zamawiającego w zakresie zastosowania tzw. klauzul społecznych: A. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej przez cały okres obowiązywania zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oczekuje, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczy co najmniej 4 osoby. B. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt. A i przedstawi Zamawiającemu dowody potwierdzające nawiązanie stosunku pracy z osobami wyznaczonymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. np. kopie umowy, dowód zgłoszenia do ZUS, itp. C. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania niezapowiedzianych kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. A. Wykonawca będzie zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, do przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt. B, z których wynikać będzie spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w pkt A. D. Wykonawca może dokonać zmian w zakresie osób, o których mowa w pkt. A, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób/osoby oraz do wykazania, że spełniają one określone przez Zamawiającego wymagania, określone w pkt. A. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od daty dokonania przedmiotowej zmiany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość pracowników skierowanych do wykonywania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW.271.12.2016 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów oraz dostarczanie środków higienicznych w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni ogólnodostępnych, sal wykładowych i pomieszczeń biurowych w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach Urzędu Gminy Raciechowice i budynkach szkolnych Gminy Raciechowice
Dodano: 2016-07-04 - Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ Świadczenie usług porządkowo-czystościowych.
Dodano: 2016-06-24 - Usługi kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, jak też wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego
Dodano: 2016-06-15 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-16 - Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług sprzątania dla Zespołu Ekonomiki Oświaty w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jednostek
Dodano: 2016-03-30 - KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA: POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, POMOCNICZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW PRZED BUDYNKAMI PARKINGÓW WRAZ Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OKRĘGU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOWIE
Dodano: 2016-03-22