Przetargi.pl
Poprawa transgranicznej dostępności pogranicza polsko czeskiego w obrębie Gór Stołowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa transgranicznej dostępności pogranicza polsko czeskiego w obrębie Gór Stołowych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Poprawa transgranicznej dostępności pogranicza polsko czeskiego w obrębie Gór Stołowych”. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne; 3) wykonanie odwodnienia korpusu dróg; 4) wykonanie podbudowy i nawierzchni; 5) wykonanie chodników, zjazdów, przepustów i poboczy; 6) wykonanie murów oporowych; 7) przebudowa obiektów mostowych; 8) wycinka zakrzaczeń i drzew; 9) wykonanie oznakowania dróg i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 10) roboty wykończeniowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowe warunki wykonania robót określają: • Załącznik nr 1 do SIWZ - mapa lokalizująca projekt; • Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przebudowy drogi powiatowej nr 3241D - Łężyce - Duszniki Zdr. (opis techniczny, część rysunkowa, SSTWiOR); • Załącznik nr 3 do SIWZ - opis przebudowy drogi powiatowej nr 3242D - Łężyce - Złotno - Szczytna (projekt budowlany, projekt wykonawczy, SSTWiOR, Projekt Docelowej Organizacji Ruchu Drogowego); • Załącznik nr 4 do SIWZ - opis przebudowy drogi powiatowej nr 3333D - Granica Państwa - Ostra Góra - Karłów (projekt budowlany, projekt wykonawczy, SSTWiOR); • Załącznik nr 5 do SIWZ - przedmiary robót; • Załącznik nr 7 do SIWZ - kosztorysy ofertowe; Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: spycharek, zrywarek, koparek, ładowarek, frezarek, ścinarek poboczy, równiarek do profilowania, walców drogowych, rozkładarek mas bitumicznych, samochodów cię-żarowych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, żurawi samochodowych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) osoby wykonujące prace ziemne; 3) osoby wykonujące prace związane z wykonaniem odwodnienia drogi; 4) osoby usuwające drzewa, krzewy oraz plantujące skarpy nasypów; 5) osoby wykonujące montaż oznakowania pionowego; 6) osoby wykonujące oznakowanie poziome; 7) osoby wykonujące prace przy kanalizacji deszczowej; 8) osoby wykonujące prace brukarskie; 9) osoby wykonujące prace zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp.; 10) osoby czyszczące jezdnie; 11) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu; Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ – wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach