Przetargi.pl
„Poprawa techniczna budynku Ośrodka Zdrowia w Łagowie” w ramach inwestycji „Rewitalizacja Łagowa szansą na poprawę jakości życia mieszkańców ”

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa techniczna budynku Ośrodka Zdrowia w Łagowie” w ramach inwestycji „Rewitalizacja Łagowa szansą na poprawę jakości życia mieszkańców ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa użytkowanego aktualnie budynku Ośrodka Zdrowia. Jest to budynek wolnostojący, jednopiętrowy, całkowicie podpiwniczony ze stropodachem. Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej murowany, stropy typu Kleina, przykryty stropodachem wentylowanym. Zakres rzeczowy zadania będzie polegał na dobudowie klatki wejściowej do istniejącego budynku od strony zachodniej oraz wykonanie przebudowy z dostosowaniem budynku do aktualnych potrzeb. Nadbudowa budynku będzie polegała na wykonaniu dachu dwuspadowego z poddaszem nieużytkowym. Projektowana część budynku niepodpiwniczona z poddaszem nieużytkowym. Technologia realizowanej rozbudowy obiektu: murowany, stropy żelbetowe, wylewane. Konstrukcja dachu - drewniana. Dach dwuspadowy o kącie połaci 25o. Obiekt jest wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, uziemiającą, wodno- kanalizacyjną i c.o. z własnej kotłowni olejowej oraz wentylacje mechaniczną. 2. Zakres robót dla całego zamierzenia inwestycyjnego: 1) organizacja i oznakowanie placu budowy, 2) rozbiórka pokrycia dachowego i usunięcie płytek korytkowych ze ściankami ażurowymi na istniejącym budynku ośrodka zdrowia, 3) rozbiórka istniejącej klatki schodowej i zewnętrznej windy osobowej, 4) roboty przygotowawcze, badania uzupełniające podłoża gruntowego, 5) transport, rozładunek i składowanie materiałów, 6) wykopy , płyta i ławy fundamentowe pod rozbudowę. wykopy pod fundamenty rozbudowy na głębokości ok. 3,20 poniżej poziomu zera budynku, 7) ławy, płyta i ściany fundamentowe żelbetowe, 8) drenaż części istniejącej budynku ośrodka zdrowia, 9) wykonanie stropów w miejscu rozebranej klatki schodowej, 10) ściany zewnętrze i wewnętrzne projektowanej rozbudowy, 11) projektowane ściany wewnętrznej w części istniejącej, 12) wykonanie otworów w ścianach istniejących pod projektowane okna i drzwi, 13) stropy nad parterem rozbudowy, 14) projektowana klatka schodowa, 15) stropy nad piętrem rozbudowy, 16) roboty budowlano – montażowe (elementy prefabrykowane słupy i belki), 17) roboty wykończeniowe (regulacje, podlewki, uszczelnienia, itp.), 18) konstrukcja dachu i pokrycia nad częścią projektowana i istniejącą, 19) roboty wykończeniowe, 20) budowa urządzeń niezbędnych do funkcjonowania projektowanej rozbudowy, 21) roboty porządkowe. 3. W ramach zadania należy wykonać nowe uzbrojenie działki: - przyłącze wodociągowe, - sieć wodociągowa do przełożenia, - przyłącze kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci, -przyłącze telekomunikacyjne, - odwodnienie do istniejącej kanalizacji, 4. Roboty budowlane należy tak zaplanować i realizować, aby nie kolidowały z funkcjonowaniem Ośrodka Zdrowia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od podpisania umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo- finansowy wykonania robót. Szczegółowy zakres realizacji prac podlega uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Dyrektorem placówki. 5. Zamawiający przewiduje płatności częściowe w tytułu realizacji niniejszej umowy: - w roku 2018– 2 faktury częściowe, - w roku 2019 – 3 faktury, w tym dwie częściowe i jedna końcowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000 tys. zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Bank BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 6. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty w osobnej kopercie. W ofercie należy załączyć kserokopię gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium. Wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 i 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o której mowa w art. 25a ust.1 tejże ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik S2 do SIWZ-Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. c) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokumenty potwierdzające ustanowienie wspólnego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr S8. Wymagana forma dokumentu – oryginał e) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej- wymagana forma dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną