Przetargi.pl
POPRAWA STANU TECHNICZNEGO DRÓG W MSC. MILEJOWICE, NOWY SKOSZYN I WITOSŁAWICE

Urząd Gminy w Waśniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27425 Waśniów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 646 026 , fax. 412 646 028
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Waśniowie
    Rynek 24
    27425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 646 026, fax. 412 646 028
    REGON: 55135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA STANU TECHNICZNEGO DRÓG W MSC. MILEJOWICE, NOWY SKOSZYN I WITOSŁAWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: Zadanie nr 1. Remont drogi gminnej nr 393029T Milejowice przez Wieś o długości 781m w km od 1+159 do 1+940, zniszczonej przez gwałtowne opady deszczu w 2011r; W zakres rzeczowy zadania wchodzi: 1. Wykonanie terenowych prac przygotowawczych; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej; 3. Wykonanie koryta z profilowaniem i doprowadzeniem do kl. G1; 4. Rozbiórka zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z wywózką na place składowe; 5. Wykonanie warstwy mrozoochronnej – piasek stabilizowany cementem; 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 7. Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie za pomocą układarki 8. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm 10. Odtworzenie rowu przydrożnego jednostronnego 11. Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 12. Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem 13. Zamontowanie betonowych ścianek oporowych ze skrzydełkami dla remontowanego przepustu; 14. Wykonanie robót wykończeniowych i zabezpieczających Zadanie nr 2. Remont drogi gminnej nr 393013T Nowy Skoszyn o długości 480m w km od 1+503 do 1+983, zniszczonej deszczem nawalnym w 2014r; 1. Wykonanie terenowych prac przygotowawczych; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej; 3. Wykonanie koryta z profilowaniem i doprowadzeniem do kl. G1; 4. Wykonanie warstwy mrozoochronnej – piasek stabilizowany cementem; 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 6. Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie za pomocą układarki 7. Wykonanie rozbiórki zniszczonej nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem destruktu; 8. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm 10. Wykonanie ścieku przykrawędziowego półokrągłego na ławie betonowej; 11. Odtworzenie rowu przydrożnego jednostronnego; 12. Umocnienie skarp rowu przydrożnego przy pomocy płyt betonowych ażurowych; 13. Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 14. Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem 15. Wykonanie robót wykończeniowych i zabezpieczających Zadanie nr 3. Remont drogi gminnej położonej na działkach nr 370, 257/1 i 258/1 w miejscowości Witosławice o długości 510m w km od 0+000 do 0+510, zniszczonej deszczem nawalnym w 2014r; 1. Wykonanie terenowych prac przygotowawczych; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej; 3. Wykonanie koryta z profilowaniem i doprowadzeniem do kl. G1; 4. Wykonanie rozbiórki zniszczonej nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem destruktu; 5. Wykonanie warstwy mrozoochronnej – piasek stabilizowany cementem; 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 7. Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie za pomocą układarki 8. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm 10. Wykonanie bariery drogowej ochronnej stalowej; 11. Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 12. Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem 13. Wykonanie robót wykończeniowych i zabezpieczających Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), dokumentacji projektowej (załącznik nr do 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).; Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – min. 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego zadania. - Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. - Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. - Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. Zamawiający: - nie przewiduje udzielania zamówień powtarzających; - nie dopuszcza składania ofert częściowych; - nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie przewiduje aukcji elektronicznej Zamawiający: - dopuszcza składanie ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach